خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ق.ظ

ادر: رونالدو به من گفت گل می زنی!

ادر، گلزن پرتغال در دیدار فینال یورو 2016، فاش کرد که پیش از ورود به زمین در دیدار امشب، کریس رونالدو به او گفته بود که گل پیروزی تیمش را به ثمر خواهد رساند.




به گزارش "ورزش سه"، ادر که  در دقیقه 79 به جای رناتو سانچس به زمین رفته بود، در دقیقه 107 از پشت محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد و پرتغال را به پیروزی رساند.

 

 


 

 

او به خبرنگاران گفت:" رونالدو به من گفت که گل پیروزی را خواهم زد. او به من اعتماد به نفس داد. البته این گلی بود که همه تیم برای به ثمر رساندن آن سخت کار کردند. ما در تمام طول بازی فوق العاده بودیم.

فوق العاده است که همه به من تبریک می گویند. از زمانی که به تیم ملی دعوت شدم، می دانستم که برای نشان دادن خودم فرصت پیدا می کند. فرناندو سانتوس از توانایی های من آگاه است و به من اعتماد کرد."

 

  • محمد حسینی

پرتغال

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی