خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ق.ظ

المپیک مارسی این هفته به ایرانی‌ها می‌رسد

مراحل واگذاری باشگاه المپیک مارسی به خریداران ایرانی تا چند روز آینده نهایی می شود تا این باشگاه به صورت رسمی وارد بازار تابستانی شود.




به گزارش "ورزش سه"، رسانه های فرانسه بار دیگر با پایان یافتن رقابت های یورو 2016 به سوژه واگذاری مالکیت باشگاه محبوب و مطرح المپیک مارسی پرداخته و از نهایی شدن مذاکرات رئیس فعلی با مشتریان ایرانی خبر دادند.

 



سایت "buzz sport” فرانسه در گزارشی مدعی شد پروسه فروش باشگاه المپیک مارسی شتاب گرفته و در همین هفته این باشگاه به خریداران ایرانی واگذار خواهد شد. پس از گذشت مدت ها از خبر ابتدایی احتمال فروش مارسی به ایرانی ها طی هفته های اخیر اخبار ضد و نقیض بسیاری در این خصوص منتشر شد تا ساعتی قبل که سایت فرانسوی نوشت:« تا آخر این هفته جزئیات فروش باشگاه المپیک مارسی به طرف ایرانی منتشر خواهد شد. سرمایه گذاران ایرانی از طریق هواپیمایی "ایران ایر" و از مجرای یک شرکت تازه تاسیس در لوکزامبورگ در حال نهایی کردن خرید باشگاه المپیک مارسی هستند».


بنا بر این گزارش در این انتقال ابتدا ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت خواهد شد و سپس مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.در همین حال این سایت فرانسوی در خبر دیگری از مذاکرالت مالکان جدید با مربی مطرح آرژانتینی برای بازگرداندن دوباره اش به ولودروم پرده برداشت و مدعی شد مارسلو بیلسا جدی ترین گزینه مالکان ایرانی برای هدایت مارسی است.

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی