خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ق.ظ

تاسیسات دریایی حذف شد

تیم فوتسال تاسیسات ایران در دیدار مقابل ناگویا ژاپن در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حذف شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. این دیدار بعد از تساوی در وقتهای اضافه به پنالتی کشید.



به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز سه شنبه به مصاف تیم ناگویا ژاپن رفت که در نهایت تیم ناگویا در ضربات پنالتی موفق به شکست تاسیسات شد تا نماینده ایران وداع زودهنگامی با جام باشگاه ها داشته باشد.

 

این بازی در وقتهای قانونی با نتیجه تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت. حسین طیبی در نیمه نخست گل اول تاسیسات را به ثمر رساند ولی ژاپنی‌ها در همین نیمه گل خورده را جبران کردند تا بازی در وقتهای قانونی با همین نتیجه تساوی به اتمام برسد.

 

در وقتهای اضافه این تیم ناگویا بود که ابتدا به گل رسید و از تاسیسات پیش افتاد. حملات تیم تاسیسات دریایی تا دقیقه پایانی بازی نتیجه نداشت ولی در نهایت وحید شمسایی توانست با یک شوت از راه دور بازی را به تساوی بکشد. در ادامه، تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر بود و کار به ضربات پنالتی کشید.

 

دو ضربه ابتدایی پنالتی تیم تاسیسات به گل تبدیل شد ولی ضربه عباسی توسط دروازه بان ناگویا مهار شد تا بازی در نهایت با نتیجه 5 به 4 به سود ناگویا به اتمام برسد.

 

تاسیسات که در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار داشت، پیش از این توانسته بود الملیک ازبکستان و المیادین لبنان را شکست بدهد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی