خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ق.ظ

محرومیت هواداران آبی تایید شد

محرومیت یک جلسه  ای طرفداران باشگاه استقلال از سوی کمیته استیناف تایید شد.



به گزارش "ورزش سه"، در نشست امروز اعضای کمیته استیناف رای صادره از سوی کمیته انضباطی تایید شد. بنابراین دیدار استقلال در برابر نفت تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. این رای در پی تخلف طرفداران تیم استقلال در بازی با تراکتورسازی صادر شد.


علیرضا صالحی درباره اعتراض باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته انضباطی گفت: عصر امروز جلسه رسیدگی به اعتراض باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در رده لیگ برتر از سوی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران برگزار شد و رای صادره به علاوه پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی از سوی این کمیته عینا تایید شد و براین اساس اولین بازی تیم استقلال تهران به عنوان میزبان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.


با این وصف هفته اول لیگ برتر در یکی از مهمترین بازی ها، تماشاگران خود را از دست خواهد داد. قبل از این بارها درباره رای محرومیت از حضور تماشاگر صحبت شده و از بی نتیجه بودن آن گفته شده است اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران کماکان به اعمال این جریمه اصرار دارد. به این ترتیب دیدار هواداران تهرانی با استقلال به هفته سوم و بازی با صنعت نفت آبادان موکول می شود.

  • محمد حسینی

استقلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی