خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

چلسی، منفور ترین تیم لیگ برتر

روزنامه دیلی میرر مدعی شد که در نظرسنجی اخیرش، چلسی بالاتر از منچستریونایتد به عنوان منفورترین تیم لیگ برتر انتخاب شده است.




به گزارش "ورزش سه"، بیش از 10 هزار نفر هواداران 20 تیم لیگ برتری در این نظرسنجی شرکت کردند و یونایتد برای اولین بار در صدر منفور ترین تیم قرار نگرفته است. در حقیقت شیاطین سرخ در رده ی دوم قرار دارند و لیورپول در رده ی سوم قرار گرفته است. پس از آنها، منچسترسیتی و آرسنال رده ی چهارم و پنجم را تصاحب کرده اند و تاتنهام در رده ی ششم حضور دارد.

 


 


طبق این نظرسنجی، بورنموث دوست داشتنی ترین تیم انتخاب شده و پس از آنها، لسترسیتی،‌برنلی، واتفورد و ساوتهمپتون قرار گرفته اند. در واقع این تیم‌ها رقیب سرسختی نداشته اند که راهی منفی به آنها بدهد و به همین علت، در قعر لیست منفورترین ها و در صدر لیست محبوب‌ترین ها قرار گرفته اند.


بیشترین رای منفی به چلسی را هواداران تاتنهام داده اند و هواداران چلسی نیز بیشترین رای منفی را به آرسنال، تاتنهام و یونایتد داده اند. یونایتد بیشترین رای منفی را از منچسترسیتی و لیورپول دریافت کرده که نکته قابل توجه آن، بیشتر بودن رای منفی سیتیزن ها به یونایتد نسبت به لیورپولی هاست.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی