خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ق.ظ

پیروزی رئال مقابل چلسی در چمپیونزکاپ

رئال مادرید در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ موفق شد با نتیجه 3-2 چلسی را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان زین الدین زیدان با سه گل از حریف پیش افتادند و اگرچه در دقایق پایانی دو گل خوردند اما در نهایت توانستند به پیروزی برسند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 19 دقیقه بازی سپری شده بود که مارسلو گل اول را به ثمر رساند. روی یک رفت و برگشت بود که توپ در پشت محوطه جریمه چلسی به مارسلو رسید و هم با ضربه ای تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.


فشار رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26، مارسلو خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی یک و دو با آسنسیو بود که مدافع برزیلی با ضربه ای دیدنی، کار را تمام کرد.


بعد از این گل هم رئال تیم برتر میدان بود و در دقیقه 37 به گل سوم رسید. این بار نوبت ماریانو دیاس بود که با یک شوت غیرقابل مهار، دروازه چلسی را باز کند.

 


 

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان چلسی تلاش کردند تا اختلاف را کم کنند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.


در نیمه دوم متعادل تر شد و تعویض های پرتعداد دو تیم، روی روند بازی تاثیر گذاشت. تا اینکه در دقیقه 80، ادن هازارد یکی از گل های خورده چلسی را جبران کرد.  روی پاس ناتانیل چالوبا بود که هازارد توانست اختلاف را به دو گل کاهش بدهد.


برتری شاگردان کونته در دقایق پایانی ادامه داشت و در اولین دقیقه از وقت های اضافه، هازارد گل دوم چلسی را به ثمر رساند. روی یک پاس در عمق از باتشوایی، ستاره بلژیکی با دروازه بان رئال تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، کار را تمام کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه 3-2 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

چلسی

نظرات  (۱)

بیا بدون هیچ زحمتی پول دربیار
کسب درآمد بدون هیچ کار خاصی برای صاحبان وبلاگ ها
فقط در سایت زیر:
followgram.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی