خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

نکونام مهمان ویژه جدال آرسنال – منچسترسیتی

مسئولان برگزاری دیدار دوستانه دو غول فوتبال جزیره در گوتنبرگ سوئد تصمیم دارند از زحمات کاپیتان سابق تیم ملی در حین برگزاری این دیدار قدردانی کنند.



به گزارش "ورزش سه"، تیم های آرسنال و منچسترسیتی در ادامه بازی های پیش فصل خود یکشنبه هفته آینده در شهر گوتنبرگ سوئد به مصاف هم خواهند رفت که برگزاری این دیدار بر عهده شرکتی با مدیران ایرانی مقیم سوئد است.


برگزارکنندگان این بازی بزرگ به محض این که مطلع شدند جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده تصمیم گرفتند با دعوت از این چهره سرشناس فوتبال ایران در مراسمی خاص از زحمات او در سال های حضورش در فوتبال ایران و تیم ملی قدردانی کنند از همین رو دعوتنامه این بازیکن را به تهران ارسال کردند تا نکونام مهمان ویژه جنگ غول های فوتبال جزیره باشد.


یکی از مسئولان ایرانی برگزار کننده این دیدار در تایید این خبر گفت:« تنها مشکل در راه انجام این کار بزرگ مساله ویزای سفر نکونام به اروپا است چون تصور می شد اقامت نکونام در اسپانیا هنوز اعتبار داشته باشد اما گویا مهلت آن به پایان رسیده است. در صورتی که مشکل ویزا حل شود جواد در ورزشگاه گوتنبرگ حاضر خواهد بود. تصمیم داریم بازی با حضور نکونام در زمین و دادن توپ بازی توسط او به کاپیتان های آرسنال و منچسترسیتی آغاز شود ضمن این که بین دو نیمه بازی از این ملی پوش باسابقه فوتبال ایران و آسیا تجلیل شود».


البته برای این بازی از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران هم دعوت به عمل آمده بود اما این مربی به دلیل مشکلات خانوادگی از این اقدام خودداری کرد تا تنها جوادنکونام از ایران به عنوان مهمان ویژه حضور داشته باشد تا ایرانی های مقیم سوئد برای کاپیتان سابق و رکوردار بازی ملی در ایران تجلیل و قدردانی ویژه ای داشته باشند.

  • محمد حسینی

نکونام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی