خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

سوپر کاپ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، این اولین دیدار رسمی دو تیم است و اهمیت زیادی برای آنها خواهد داشت.


رئال مادرید


شاگردان زیدان که با قهرمانی در چمپیونزلیگ به این دیدار رسیده اند، امیدوارند با کسب پیروزی مقابل سویا دومین جام خود با زیدان را بالای سر ببرند. این در حالیست که تعدد مصدومیت‌ها و همچنین دیر اضافه شدن چندین بازیکن به تمرینات که به خاطر استراحت‌های در نظر گرفته شده برایشان بود، باعث شده رئال چندین مهره کلیدی خود را در اختیار نداشته باشد. گرت بیل، رونالدو، تونی کروس و په‌په، غایبین اصلی رئال برای این بازی هستند و باید دید که  زیدان و شاگردانش بدون حضور این ستاره ها می‌توانند سویا سرسخت را شکست دهند یا نه.

 


 


سویا


سفید و قرمز پوشان اولین بازی خود تحت هدایت خورخه سامپائولی را در سوپرکاپ اروپا انجام خواهند داد و به دنبال این هستند که بتوانند اولین جام خود با سرمربی آرژانتینی را به دست آورند. با این حال سویا که در تابستان خوب ظاهر شده و در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی کسب کرده، آمار خوبی مقابل رئال ندارد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی سهم رئال بوده و سویا تنها موفق به کسب 1 پیروزی شده است. آخرین تقابل دو تیم نیز با برتری 4-0 رئال همراه بوده که همین موضوع می‌تواند روحیه ای دو چندان به شاگردان زیدان بدهد.

 

 

  • محمد حسینی

رئال مادرید

سویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی