خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

آزمون و عزت‌الهی در بین مسافران آمستردام

در فاصله یک هفته تا بازی حساس مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا کادر فنی روستوف لیست نفرات خود را به یوفا ارسال کرد.


به گزارش "ورزش‌سه"،  روستوف بعد از عبور از سد اندرلخت بلژیک در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در قرعه کشی انجام شده حریف آژاکس آمستردام شد تا یکی از مهیج ترین بازی های خود در اولین تجربه اروپایی را برابر حریف سرشناس هلندی پیش رو داشته باشد.


در شرایطی که بنا به قرعه در بازی اول هلندی ها میزبان خواهند بود باشگاه روستوف لیست مسافران خود به این کشور را به مقامات برگزار کننده بازی ها در یوفا ارسال کرد که در این لیست مربی موقت روستوف نام سعید عزت الهی و سردار آزمون را در بین مسافران قرار داده است.


به این ترتیب دو ملی پوش ایرانی دوشنبه هفته آینده همراه با کاروان تیم شان راهی هلند خواهند شد تا خود را برای مصاف با آژاکس پرآوازه آماده کنند، جدالی که می تواند برای این دو جوان آینده دار سکوی پرتاب به باشگاه های بزرگ اروپایی باشد.

 


  • محمد حسینی

سردار آزمون

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی