خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

جدایی آزمون از روستوف قطعی شد

باشگاه روسی با جدایی مهاجم ایرانی اش در نقل و انتقالات تابستانی موافقت کرد.



به گزارش "ورزش‌سه"،  سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی که یکی از ستاره های جوان روستوف محسوب می شود بعد از استعفای قربان بردی اف و جدایی این مربی مهمترین سوژه نقل و انتقالاتی نایب قهرمان روسیه بود و در این بین بیشتر سایت های خبری از پیشنهادات وسوسه کننده باشگاه های اروپایی به این بازیکن خبر دادند.


در شرایطی که بردی اف رسما با باشگاه اسپارتاک به توافق رسید تا هدایت این تیم را در دست بگیرد بسیاری سردار آزمون را خرید جدید باشگاه معرفی کردند و در این راستا سایت های معتبر روسی از جمله sovsport، sportrushiaو ... از اعلام آمادگی سران باشگاه روستوف برای بررسی پیشنهادات برای آزمون خبر داده و مدعی شدند این باشگاه برای فروش سردار مشکلی ندارد.


با این تفاسیر می توان پیش بینی کرد تکلیف ماندن یا نماندن ازمون در روستوف که این روزها شرایط خوبی از نظر مالی ندارد بعد از بازی حساس این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس مشخص خواهد شد.جدالی که سه شنبه شب در آمستردام آرنا بازی رفت خود را پشت سر خواهد گذاشت و هفته آینده در شهر روستوف بازی برگشت تا بازی خداحافظی سردار لقب بگیرد.

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی