خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ق.ظ

سیتی 2-1 ساندرلند: اولین پیروزی پپ

منچستر سیتی موفق شد در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر، با نتیجه 1-2 ساندرلند را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد در اولین دیدار تحت هدایت گواردیولا، اولین پیروزی سال جدید را دشت کنند.

 

شاگردان گواردیولا بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی بود که نفوذ رحینم استرلینگ، پاتریک فن انهولت را مجبور کرد که او را متوقف کند و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد.

 

 

 

 

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی من سیتی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای خوب، اولین گل شاگردان گواردیولا در فصل جدید را به ثمر رساند. لحظاتی بعد و روی اشتباه جک رادول، مدافع ساندرلند باز هم آگوئرو می توانست گلزنی کند که این توپ راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

بازی مطابق انتظار، با مالکیت توپ بالا از سوی شاگردان پپ دنبال می شد و مشخص شد که وی در همین زمان کوتاه نیز موفق به پیاده کردن فلسفه فکری اش در منچسترسیتی شده است. در دقیقه 24 نولیتو، وینگر جدید و اسپانیایی منچسترسیتی می توانست روی دروازه حریف خطرساز شود که این حمله نیز راه به جایی نبرد. در 5 دقیقه پایانی نیمه اول، دروازه منچسترسیتی چند بار مورد تهدید قرار گرفت و کابایرو خوش شانس بود که بدون دریافت گل، نیمه اول را به پایان رساند.

 

دفوئه روی پاس کونه در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و بعد از گذشتن از سد کلیشی، ضربه ای را به سمت دروازه من سیتی روانه کرد که با واکنش کابایرو همراه بود. یک بار هم ضربه از راه دور فابیو بورینی ایتالیایی می توانست منجر به ایجاد خطری جدی برروی دروازه میزبان شود.

 

لیندن گوچ در دقیقه 42 با متوقف کردن رحیم استرلینگ، اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد تا نیمه اول با همان تک گل آگوئرو از روی نقطه پنالتی به پایان برسد. درصد مالکیت توپ، مطابق انتظار 74 به 26 به نفع شاگردان گواردیولا بود.

 

 

بازی در نیمه دوم هم با برتری نسبی من سیتی آغاز شد و روی همکاری سیلوا و آگوئرو، آنها می توانستند خطرساز شوند که یونس کابول، مدافع ساندرلند در مقابل آنها ایستادگی کرد. در دقایق 60 و 62، دوبار آگوئرو در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت که هر دو بار مدافعان ساندرلند توانستند خطر را از روی دروازه دور کنند.

 

اولین تعویض گواردیولا در این دیدار در دقیقه 60، جایگزین کردن خسوس ناواس به جای نولیتو بود. دقایقی بعد، فابین دلف نیز جایگزین داوید سیلوا شد تا گواردیولا هر دو هافبک هموطن خود را از بازی بیرون کشیده باشد.

 

 

 

همچنین دیوید مویس نیز عدنان یانوزای، هافبک بلژیکی و سابق منچستریونایتد را جایگزین دانکن واتمور و خضری را به جای لیندن گوچ به میدان فرستاد. در دقیقه 67، دونالد لاو با خطا بر روی رحیم استرلینگ، دومین  کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد. در دقیقه 68، ضربه زیبای کوین دی بروین در آستانه ورود به دروازه ساندرلند بود که واکنش زیبای ویتو مانونه، مانع از باز شدن دروازه ساندرلند برای دومین بار شد.

 

سرانجام در دقیقه 71، شاگردان دیوید مویس موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. جرمین دفو روی پاس عمقی  جک رادول در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد دروازه کابایرو را باز کند تا ورزشگاه اتحاد در بهت فرو برود.

 

 

 

 

بعد از گل تساوی، ساندرلند کاملا سوار بر بازی شد و لحظاتی بعد از گل، در دقیقه 73  باز هم این شاگردان مویس بودند که روی همکاری عدنان یانوزای و خضری، می توانستند به گل برسند که این امر میسر نشد. یانوزای بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و روی گل ساندرلند هم تاثیر مثبتی داشت تا تعویض طلایی دیوید مویس لقب بگیرد.

 

در دقیقه 80، گواردیولا ریتم بازی را هجومی کرد و ایهیناچیو را جایگزین گائل کلیچی کرد تا تیمش با بازیکنان بیشتری به سمت دروازه ساندرلند حمله ور شود. در دقیقه 83، جرمین دفو، زننده گل تساوی ساندرلند جای خود را به جیلوبوجی داد.

 

اما در دقیقه 87 باز هم شاگردان پپ به گل رسیدند. روی همکاری ناواس و ایهیناچیو، موقعیت خطرناکی ایجاد شد و توپ ارسالی به پدی مک نیر برخورد کرد و وارد دروازه ساندرلند شد.

 

 

 


 

 

داور چهار دقیقه وقت اضافه برای این دیدار نفس گیر اعلام کرد. کولاروف از من سیتی در دقیقه 91 اخطار گرف و. در نهایت بازی با با همین نتیجه به سود شاگردان گواردیولا خاتمه یافت.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی