خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ق.ظ

دورتموند 0-2 بایرن

بایرن مونیخ با پیروزی 2-0 مقابل بروسیا دورتموند، فاتح دیدار سوپرکاپ آلمان شد.




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم، باواریایی ها دو بار توسط آرتورو ویدال و توماس مولر به گل رسیدند و فاتح این دیدار شدند.


دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، بازی با ضرباهنگ بالایی دنبال شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 و روی اشتباه متس هوملس ایجاد شد اما پیر امریک اوبامیانگ نتوانست از آن استفاده کند.

 

 


بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی تا اندازه ای افت کرد اما بعد از دقایقی، باز هم دو تیم حملات شان را از سر گرفتند ولی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در یکی از خطرناک ترین موقعیت های نیمه اول، ویدال می توانست در دقیقه 37 دروازه دورتموند را باز کند اما ضربه او از مقابل دروازه را رومن بورکی به زیبایی دفع کرد. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بایرن بهتر آغاز کرد اما این دورتموند بود که می توانست در دقیقه 50، روی همکاری پاسالک و دمبله به گل برسد اما واکنش به موقع نویر، مانع باز شدن دروازه بایرن شد.


بازی متعادل دنبال می شد که ویدال در دقیقه 58 گل اول بازی را به ثمر رساند. نفوذ ریبری از سمت چپ و ارسال عرضی او، در موقعیتی مناسب به ویدال رسید و او هم در دو ضرب، توانست رومن بورکی را مغلوب کند.

 


 

بعد از این گل، توماس توخل با فرستادن آندره شورله و جولیان وایگل، تلاش کرد ضرباهنگ بازی را تغییر بدهد اما این بایرن بود که در دقیقه 79 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر، ضربه سر متس هوملس در دهانه دروازه به توماس مولر رسید و او هم از داخل محوطه شش قدم، کار را تمام کرد.


تلاش دورتموندی ها برای جبران گل های خورده در دقایق باقی مانده بی نتیجه بود و بایرن با دو گل توانست به پیروزی برسد.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

دورتموند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی