خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ق.ظ

رئال مادرید فاتح جام سانتیاگو برنابئو

رئال مادرید در دیداری پرگل موفق شد با نتیجه 5-3 تیم رنس را شکست بدهد و فاتح جام سانتیاگو برنابئو شود.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در آخرین دیدار دوستانه شان پیش از آغاز فصل جدید لالیگا مقابل تیم فرانسوی رنس قرار گرفتند و توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این تیم میهمان بود که در دقیقه 8 توانست به گل اول برسد. روی یک ضدحمله سریع بود که چاواریا در زمین رئال صاحب توپ شد و بعد از یک پیشروی خوب، با شوتی نه چندان محکم، دروازه رئال را باز کرد.

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود و رئالی ها خیلی زود توانستند گل خورده را جبران کنند. روی یک ضربه کرنر بود که ناچو، مدافع رئال، با یک ضربه سر دیدنی کار را به تساوی کشید.

بعد از این گل برتری رئالی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چندین موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 39، بار دیگر از روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. این بار از سمت راست دروازه رنس بود که تونی کروس توپ را ارسال کرد و سرخیو راموس با یک ضربه سر، رئال را 2-1 پیش انداخت.

 

 

 

 

برتری رئالی ها بعد از این گل هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 45، موراتا اختلاف را به دو گل افزایش داد. ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه موراتا، تبدیل به گل سوم رئال شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رنس بهتر آغاز کرد و خیلی زود توانست دروازه رئال را باز کند. در دقیقه 49 بود که روی یک حمله نه چندان خطرناک، بازیکنان رنس از آشفتگی مدافعان رئال استفاده کردند و توسط اودین به گل دوم رسیدند.

 

رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و بعد از چند حمله، در دقیقه 60 به گل چهارم رسیدند. روی یک حمله سریع و پاس در عرض در محوطه جریمه، خامس صاحب موقعیت شد و در دو ضرب، دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

 


 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه از سوی دو تیم، رنس در دقیقه 73 به گل سوم رسید. روی یک ارسال از سمت راست، کِلِی با ضربه سر دروازه رئال را باز کرد.

 

در نهایت در دقیقه 80، روی یک پاس در عمق، دیاز با دروازه بان رنیس تک به تک شدو بعد از پشت سر گذاشتن او، دروازه خالی را باز کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 5-3 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی