خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ق.ظ

پاداش قهرمانی لوئیس انریکه به نیمار

سرمربی بارسلونا به نیمار، فوق ستاره برزیلی خود اطلاع داده است که در برزیل بماند و استراحت کند و اینکه فعلا نیازی به بازگشت او به بارسلونا نیست.




به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از اتمام فصل گذشته به یک مرخصی یک ماهه رفت و سپس به اردوی تیم المپیک برزیل اضافه شد. کاپیتان برزیلی ها توانست تیمش را به مدال طلای المپیک ریو هدایت کند هرچند که در ابتدا سخت مورد انتقاد کارشناسان و مردم برزیل قرار داشت.

 

 


 

 

نیمار قرار بود چهارشنبه به بارسلونا برگشته و در تمرینات این تیم حضور پیدا کند؛ در حالیکه وضعیت بدنی و ذهنی او چندان آماده این کار نبود. مصدومیت در بازی مقابل کلمبیا و همچنین بازی فینال المپیک برابر آلمان باعث ایجاد نگرانی در باشگاه بارسلونا شده بود.

 

موندو دپورتیوو در همین رابطه گزارش داد که لوئیس انریکه به نیمار مرخصی داده و به وی اعلام کرده است که نیاز نیست روز چهارشنبه به تمرینات بازگردد. نیمار در برزیل خواهند ماند تا تیم کشورش را در دو بازی برابر اکوادور و کلمبیا در دور مقدماتی جام جهانی 2018 همراهی کند و پس از آن خود را به بازی هفته سوم لالیگا مقابل آلاوس(20 شهریور) خواهد رساند.

  • محمد حسینی

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی