خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ق.ظ

5 بازیکن که در اولین‌ بازی، وارد قلب رئالی ها شدند

نمایش درخشان آسنسیو مقابل سوسیداد در اولین بازی رسمی اش با پیراهن رئال در لالیگا، باعث شد او خیلی سریع تر از آنچه که تصور می شد وارد قلب رئالی ها شود.




به گزارش "ورزش سه"، ستاره هایی چون فیگو، زیدان، بکام، رونالدوی برزیلی، کریستیانو رونالدو و .... بودند که در اولین بازی خود توانستند برای رئال بدرخشند اما اگر بخواهیم از 5 نفر نام ببریم که در عین جوانی توانستند در همان اولین بازی، قلب هواداران رئال را تسخیر کنند، باید به این نام ها اشاره کنیم:

 

 

 

 

آسنسیو: ستاره جوانی که سال گذشته از  مایورکا با رقم نزدیک به 4 میلیون یورو جذب شد و به اسپانیول قرض داده شد. او به درخواست زیدان در اردوی پیش فصل امسال رئال حضور پیدا کرد و آنقدر درخشید تا توانست در فهرست تیم اول رئال جای بگیرد.

او در سوپرکاپ اروپا یک گل استثنایی به سویا زد و شب گذشته در اولین بازی خود با پیراهن رئال در لالیگا یک گل فوق العاده دیگر به سوسیداد زد. آسنسیو حالا تحسین همگان را برانگیخته و به سرعت وارد قلب رئالی ها شده است.

 

 

بوتراگنیو: فصل 83-84، دی استفانوی فقید، مربی وقت رئال به بوتراگنیوی 20 ساله در زمین کادیز میدان داد. رئال 2-0 عقب بود و بوتراگنیو که محصول آکادمی رئال بود، در نیمه دوم وارد زمین شد تا اولین بازی خود با رئال در لالیگا را انجام دهد. او دو گل زد و کمک کرد تا کهکشانی ها بازی باخته را با برد 3-2 عوض کند. او گل اول و سوی رئال را به ثمر رساند. گل سوم او با پشت پا در دقیقه 90 به ثمر رسید.

بوتراگنیو 424 بازی برای رئال انجام داد و 155 گل نیز به ثمر رساند. 6 قهرمانی لالیگا، 2 جام یوفا، 2 کوپا دل ری و 4 سوپرکاپ اسپانیا، از افتخارات بوتراگنیو با رئال بودند. او هم اکنون مدیر ارتباطات این باشگاه است.

 

 


 

 

رائول: سال 1995 و زمانیکه تنها 17 سال داشت، رائول برای تیم سوم رئال بازی می کرد. پس از زدن 5 گل در یک بازی، او با تصمصم رافا بنیتس، به تیم دوم رئال راه یافت و جالب اینکه بلافاصله از سوی والدانو، مربی وقت رئال برای بازی در زمین ساراگوسا به فهرست تیم اول رئال وارد شد و در روماردا به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و با وجود شکست رئال، خوش درخشید.

یک هفته بعد او در اولین بازی خود برای رئال در برنابئو موفق به گلزنی به اتلتیکو شد تا خیلی زود محبوب رئالی ها شود. رائول 741 بازی برای رئال انجام داد و 323 گل نیز به ثمر رساند.

 

 

 

 

روبینیو: به عنوان پله ی جدید فوتبال دنیا در 21 سالگی از سانتوس به رئال پیوست و در اولین بازی خود برای این تیم در زمین کادیز بسیار خوش درخشید و گل برتری رئال را در دقیقه 90 به ثمر رساند.

او در همان بازی، رئالی ها را شیفته خود کرد و حتی زیدان در تمجید از او گفت که توانایی هایی در حد رونالدوی برزیلی و رونالدینیو دارد اما روبینیو نتوانست روند رو به رشدش را ادامه دهد. روبینیو 137 بازی برای رئال انجام داد و 35 گل نیز به ثمر رساند.

 

 

 

 

ایسکو: سال 2013 در 21 سالگی با رقم 30 میلیون یورو از مالاگا به رئال پیوست و در بازی مقابل بتیس اولین بازی خود در لالیگا را برای کهکشانی ها انجام داد و یک گل نیز زد. ایسکو در همان اولین بازی توانست محبوب سکوها شود و این محبوبیت را همچنان حفظ کرده است.

ستاره اهل مالاگا در حال حاضر یک بازیکن ذخیره محسوب می شود و امیدوار است بتواند زیدان را یک بار دیگر به خود متقاعد کند. او تاکنون 149 بازی برای رئال انجام داده و 22 گل نیز زده است.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی