خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

پیروزی باارزش یوونتوس در خانه لاتزیو

یوونتوس موفق شد تا علیرغم ارائه بازی نه چندان خوب، لاتزیو را با یک گل در خانه مغلوب کند.




به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری نسبی لاتزیو آغاز شد و در ده دقیقه اول، این تیم در خانه بازی را در اختیار گرفته بود. اولین موقعیت یووه، روی یک ارسال ایجاد شد که ضربه سر پائولو دیبالا، توسط دروازه بان لاتزیو دفع شد. غیبت ایگواین در دومین هفته متوالی در ترکیب اصلی، از نکات جالب توجه این بازی بود.

 

دقایقی بعد، باز هم یووه روی ضربه سر مانژوکیچ صاحب موقعیت شد که این هم فدریکو مارکتی مانع باز شدن دروازه لاتزیو شد. اتفاق خاصی دیگری در نیمه اول رخ نداد و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند. هیچ کدام از این دو تم موفق به خلق یک موقعیت جدی روی دروازه یکدیگر نشدند. استفان رادو از لاتزیو و ساندرو از یووه با کارت زرد داور در نیمه اول جریمه شدند.

 


 

 

نیمه دوم، دو تیم سعی کردند تا کمی به بازی سرعت بدهند اما باز هم در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 55، باز هم مانژوکیچ در موقعیت خوبی قرار گرفت که واکنش سریع مارکتی، اجازه باز شدن دروازه لاتزیو را نداد. در دقیقه 62 ، ماریو لمینا از یووه کارت زرد گرفت.

 

در دقیقه 65،  آلگری ایگواین را به جای مانزوکیچ وارد میدان کرد تا بتواند با دست پر از رم به تورین بازگردد. در دقایق بعدی، یوونتوس آهنگ بازی را هجومی تر کرد و بالاخره توانست در دقیقه 66 و با همکاری دیبالا و خدیرا و ضربه دیدنی سامی خدیرا، هافبک آلمانی یووه، این تیم به گل اول خود رسید تا در آستانه کسب 3 امتیازی شیرین قرار بگیرد.

 

 

 

 

بعد از گل یووه، لاتزیو تلاش کرد تا به گل برسد اما نتوانست خطر خاصی روی دروازه بوفون ایجاد کند. در ادامه لازیو با بازیکنان بیشتری بر روی دروازه ی یووه حمله کرد و یووه بیشتر  به کنترل بازی پرداخت.


لاتزیو در این دیدار تنها یک ضربه درون چارچوب یوونتوس داشت. در دقایق باقیمانده نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان آلگری به دومین پیروزی خود در هفته دوم دست یابند.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی