خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

پیروزی دیرهنگام منچستریونایتد مقابل هال سیتی

منچستریونایتد در ثانیه های پایانی دیدار برابر هال سیتی توانست با گل راشفورد به پیروزی رسید.




به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای کسب سومین پیروزی متوالی و عقب نماندن از قافله مدعیان در خانه هال سیتی تازه صعود کرده به لیگ برتر به مصاف این تیم رفته بود. نکته جالب این دیدار، رونمایی از پل پوگبا، ستاره 105 میلیون یوویی یونایتدها در ترکیب اصلی این تیم بود.

 

بازی در دقایق ابتدایی موقعیت چندانی نداشت و با احتیاط از سوی هر دو تیم دنبال شد. اولین موقعیت بازی در دقیقه 11 و با همکار آنتونی مارسیال و زلاتان به وجود آمد که البته به جایی نرسید. در دقیقه 23، مروان فلینی، هافبک بلژیکی شیاطین سرخ با کارت زرد داور جریمه شد.

 


 

در دقیقه 33، ضربه از راه دور پوگبا نتوانست خطر چندانی روی دروازه حریف ایجاد کند. لحظاتی بعد نیز ضربه ماتا توسط دروازه بان هال سیتی مهار شد. در دقیقه 43 نیز همکاری والنسیا و خوان ماتا با مهار خوب جاکوپویچ، گلر هال سیتی همراه بود. در لحظات پایانی نیمه اول، روی یک رفت و برگشت، زلاتان یک موقعیت فوق العاده را در محوطه جریمه حریف از دست داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم، منچستر باز هم آهنگی هجومی داشت اما در ایجاد موقعیت ناتوان بود. در دقیقه 60، ضربه رونی راه به جایی نبرد. در دقایق 62 و 62 دو موقعیت خوب روی همکاری پوگبا و زلاتان از دست رفت. در دقیقه 73، اتفاقی مشکوک در محوطه جریمه بر روی والنسیا رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 71 هادلستون، در دقیقه 76 رونی و لحظاتی بعد دیوید میلر کارت زرد گرفتند.

 

در دقیقه 79، راشفورد در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما ضربه او با مهار دیدنی دروازه بان حریف همراه بود.  منچستر در این دقایق به شدت روی دروازه حریف فشار آورد اما موفق به گلزنی نشد. در دقیقه 88، ضربه پوگبا از پشت محوطه جریمه به جایی نرسید. در دقیقه 90، ضربه از راه دور میخیتاریان توسط دروازه بان هال سیتی مهار شد.

 

 

 

اما در دقیقه 93 بالاخره تلاش های منچستر نتیجه داد و راشفورد روی پاس وین رونی موفق شد دروازه حریف را باز کند. در نهایت بازی با همین یک گل به پایان رسید تا سومین پیروزی شاگردان مورینیو در دیداری دشوار به دست آید.

 

  • محمد حسینی

منچستر یونایتد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی