خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ق.ظ

پیروزی پرگل چلسی برابر برنلی

چلسی موفق شد به سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یابد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توانستند روی دروازه حریف حملات زیادی را ترتیب دهند. در دقیقه 9 بازی، ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی موفق شد تا با ضربه ای زیبا از میان مدافعان برنلی، دروازه واتفورد را باز کند و چلسی با یک گل از حریف خود پیش افتد.

 

 

 


 

بعد از گل هم بازی در اختیار شاگردن کونته بود و در زمین برنلی پیگری می شد. هازارد دو موقعیت بسیار خوب دیگر را در همان بیست دقیقه اول از دست داد.

 

در دقیقه 40 مسابقه، ویلیان موفق شد روی همکاری با دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی، گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا نیمه اول با 2 گل برتری به سود آبی های لندن به پایان برسد. اسکار در دقیقه 31 و ایوانویچ در دقیقه 44 از چلسی با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

 

 

در نیمه دوم، بازیکنان برنلی برای جبران نتیجه به میدان آمدند اما نتوانستند خطر خاصی روی دروازه کورتوا ایجاد کنند. مایکل کین از برنلی در دقیقه 50 با کارت زرد داور جریمه شد. بازی تیم برنلی در نیمه دوم نیز چنگی به دل نزد و آنها نتوانستند خطر خاصی بر روی دروازه چلسی ایجاد کنند. شاگردان کونته نیز سعی بر ادامه بازی و حفظ اندوخته نیمه اول داشتند. تنها یکبارجان تری نیز می توانست در این نیمه گلزنی کند که این امر محقق نشد. در اواخر بازی، برنلی مدت کوتاهی توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در خلق موقعیت ناکام بود. 

 

در دقیقه 90 مسابقه، ویکتور موزس با همکاری با پدرو موفق شد سومین گل چلسی را به ثمر برساند تا این تیم در خانه به بردی قاطع دست یابد. 

 

در لحظات پایانی مسابقه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان کونته به سومین پیروزی متوالی خود دست یابند و به انتظار بازی دیگر مدعیان بنشینند.

  • محمد حسینی

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی