خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

آزمون در بین کاندیداهای بهترین جوان آسیا

درخشش فوق العاده در رقابت های این فصل لیگ برتر روسیه و همچنین در تیم ملی ایران باعث شد تا مهاجم اول تیم ملی در بین چهار کاندیدای بهترین بازیکن جوان آسیا قرار بگیرد.



به گزارش "ورزش‌سه"، سردار آزمون انتخاب اول کارلوس کی روش در پیکان خط حمله تیم ملی از دید کارشناسان فوتبال قاره کهن در بین چهار کاندیدای بازیکن جوان آسیا قرار گرفت. این انتخاب در آستانهع شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره انجام شد تا افتخاری جدیدی برای سردار ایرانی ها رقم بخورد.


آزمون در این راه سه رقیب جدی از ژاپن، قطر و استرالیا پیش رو دارد اما با توجه به این که آمار گلزنی های سردار در بازی های ملی فوق العاده بوده بیشتر رسانه ها از شانس بالای این مهاجم جوان برای کسب عنوان برترین بازیکن جوان سال آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر می دهند.

 


در این راه علاوه بر بازی های ملی با ایران در مقدماتی جام جهانی حضور به همراه روستوف در لیگ قهرمانان اروپا هم می تواند نام آزمون را بیشتر از گذشته بر سر زبان ها بیاندازد و راه پیشرفت بیشتر را برای سردار فراهم کند.

  • محمد حسینی

سردار آزمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی