خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ق.ظ

سورپرایز ویژه پدیده یونایتد برای مادرش


BBC امروز گزارش داد که مارکوس راشفورد، پدیده منچستریونایتد به تازگی خانه ای مجلل به ارزش 800 هزار پوند برای مادرش خریداری کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد ستاره جوان و ۱۸ ساله منچستریونایتد که در فصل قبل از آکادمی این باشگاه به تیم اصلی راه یافت، به حدی خوش درخشید که شیاطین سرخ قرارداد او را با رقمی به مراتب بهتر از گذشته تمدید کردند و به او حقوقی ۲۵ هزار پوندی در هر هفته پرداخت می‌کنند. هرچند رقم قرارداد جدید مارکوس قابل مقایسه با قرارداد ستاره‌های پرآوازه این تیم نیست اما او به سرعت قدرشناسی‌اش از خانواده‌اش را اثبات کرد و خانه‌ای جدید و مجلل را برای مادر و اعضای خانواده‌اش خرید.

 

 

 


 

 

 

 

 

این خانه مساحتی برابر با ۳ مایل دارد، اما مساحت آن در مقایسه با خانه قبلی آن ها در شهر منچستر به اندازه میلیون ها مایل به نظر می رسد. ۶ اتاق خواب، سرویس‌های بهداشتی مجلل و یک سونا در حیاط باغ‌گونه خانه، از جمله ویژگی‌های این عمارت ۸۰۰ هزار پوندی است.

مارکوس رشفورد همیشه به مادرش قول داده بود که از آنها مراقبت کند.

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی