خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ

بررسی کامل بازیکنان تیم ملی چین

تیم ملی ایران باید روز سه شنبه در کشور چین به مصاف این تیم برود، با هم بازیکنان تیم ملی چین را که در بازی با کره جنوبی به میدان رفته اند را مرور می کنیم.




به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی چین در مسیر مقدماتی جام جهانی در اولین بازی خود در سئول به مصاف کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه 3-2 مغلوب کره جنوبی شد.

 

تیم ملی چین باید روز سه شنبه در خانه به مصاف تیم ملی ایران برود، تیم ملی ایران در بازی ابتدایی خود موفق شد در کنار هواداران خود با نتیجه 2-0 قطر را شکست دهد.


با هم نگاهی به ترکیب تیم ملی چین در بازی با کره جنوبی می اندازیم، بازیکنانی که احتمالا در برابر ایران در ترکیب چین قرار خواهند گرفت. تیم ملی چین در برابر کره جنوبی با ترکیب 4-5-1 به میدان رفت و احتمال سیستمش را برابر تیم ایران تغییر بدهدو به 4-2-3-1 یا 4-4-2 تغییر بدهد.


دروازه‌بان:


چنگ زنگ:


چنگ زنگ دروازه بان 29 ساله تیم ملی چین است که در این بازی سه بار دروازه اش باز شد. چنگ زنگ در 4 سال اخیر در تیم گوانگژو چین حضور داشته است و یکی از عوامل موفقیت این تیم بوده است. او در این 4 فصل برای تیم گوانگژو بیش از 100 بازی انجام داده است. او 35 بازی ملی در کارنامه اش دارد.

 


 

مدافعان:


رن هانگ:


رن هانگ مدافع تیم ملی چین در تیم ژیانگو سانینگ در پست دفاع راست بازی می کند. او در بازی کره جنوبی نتوانست انگونه که شاید بازی کند و همچنین یک کارت زرد دریافت کرد. او 26 بازی ملی برای تیم کشورش انجام داده است. این مدافع 27 ساله با قد 184 سانتی متری می تواند تیمشان را در ضربات هوایی کمک کند.


ژیاووتینگ فنگ:


ژیاووتینگ فنگ مدافع وسط تیم ملی چین در این بازی نتوانست دفاع تیمش را به خوبی رهبری کند. این بازیکن30 ساله و  187 سانتی متری برای تیم ملی کشورش تا کنون 53 بازی انجام داده است.او مدافع اصلی تیم گوانگژوچین است و با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده است.

 


لین پنگ ژانگ:


زوج فنگ در تیم ملی چین، همبازی اش در گوانگژو است و این هماهنگی کمک زیادی به هر دو می کند که با فوتبال هم آشنا هستند. این مدافع 27 ساله و 185 سانتی متری برای تیم ملی کشورش 52 بازی ملی انجام داده است و 5 گل ملی نیز در کارنامه دارد. او در بازی برابر کره جنوبی یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد. البته ژانگ در دقیقه 69 جای خود را در بازی به ژائو مینگ جیان داد تا نشان دهد سرمربی چین از وی راضی نبوده است.

 

 

لی ژویه پنگ:


مدافع چپ تیم ملی چین به مانند دو مدافع وسط تیم ملی در تیم گوانگژو بازی می کند. او در سال 2014 از تیم دالیان به این تیم پیوسته بود. او 21 بازی ملی در کارنامه اش دارد. این مدافع 27 ساله و 184 سانتی متری در این بازی نتوانست نمره قبولی همراه با خط دفاعی بگیرد.

 


خط هافبک:


ژی ژنگ :


ژی ژنگ بازیکن 36 ساله و با تجربه تیم ملی چین در بازی با کره جنوبی به اشتباه دروازه خودی را روی یک توپ هوایی باز کرد . این بازیکن 180 سانتی متری سابقه بازی در تیم های چارلتون و سلتیک را دارد. او از سال 2010 در تیم گوانگژو حاضر است و 93 بازی ملی در کارنامه دارد. او در بازی های ملی خود موفق به زدن 15 گل برای تیم ملی کشورش شده است.

 


های یو:


یو زننده یکی از گل های تیم ملی چین در برابر کره جنوبی بوده است. این بازیکن 29 ساله و 183 سانتی متری در سال 2015 به تیم شانگهای چین پیوسته است.او در 63 بازی ملی موفق به زدن 11 گل شده است. او همچنین سابقه بازی در تیم ویتسه هلند را دارد.

 


ژی وو:


ژی وو بازیکن 27 ساله و 180 سانتی متری تیم ملی چین است، او برای تیم ملی چین تا کنون 38 بازی انجام داده است و دو گل زده است. او در تیم ژیانگسو سانینگ بازی می کند. البته وو نتوانست برابر کره جنوبی راضی کننده بازی کند و تنها 45 دقیقه در زمین حاضر بود و سپس جای خود را هاوو ژامین داد،ژامین نیز زننده گل دوم تیم ملی کشورش در این بازی بود تا احتمالا در بازی با ایران جای ژی وو را بگیرد.

 


هوانگ بوون:


بوون 29 ساله با 177 سانتی متر یکی از کوتاه قامت ترین بازیکن تیم ملی چین به حساب می آید.او از سال 2012 به تیم گوانگژو پیوسته است و در کارنامه اش 36 بازی ملی و همچنین 3 گل ملی دیده می شود. او در بازی تیم ملی کشورش 90 دقیقه برای چین به میدان رفت. او در بازی دوستانه تیم ملی ایران و چین در سال 2009 موفق به گشودن دروازه ایران در ورزشگاه آزادی شد، دیداری که ایران با نتیجه 3-1 پیروز شد.

 


لی وو:


لی وو بازیکن 24 ساله و 174 سانتی متری چین تا کنون برای کشورش 36 بازی ملی انجام داده و 7 گل زده است. وی در تیم شانگهای بازی می کند و یکی از مهره های اصلی هجومی تیم ملی چین به حساب می آید.

 


مهاجم:


کی سون تک مهاجم تیم ملی چین در بازی برابر کره جنوبی بود اما نتوانست از موقعیت هایی که در اختیار شقرار گرفت استفاده کند و 76 دقیقه در زمین بازی قرار داشت. این بازیکن 27 ساله و 178 سانتی متری در تیم تیانجین بازی می کند. او برای تیم ملی چین 31 بازی و 7 گل ملی در کارنامه دارد.

 


ذخیره ها:


هاوو ژامین:


هاوو ژامین در این بازی 45 دقیقه توانست فرصت بازی پیدا کند و گل اول تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.این بازیکن 29 ساله و 178 سانتی متری در تیم شاندونگ لوندونگ بازی می کند. او 56 بازی ملی و همچنین 12 گل ملی در کارنامه خود دارد.

 


لین جاوو:


بازیکن 30 ساله و با تجربه تیم ملی چین تنها برابر کره جنوبی 14 دقیقه فرصت داشت که نتوانست از آن استفاده کند. این بازیکن از سال 2010 در تیم گوانگژو بازی می کند. جاوو 88 بازی ملی و 18 گل میلی در کارنامه دارد. او در سال 2009 و در بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران موفق به باز کردن دروازه تیم ملی شد، دیداری که چین با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

 


ژاوو مینگ ژیان:


بازیکن 28 ساله و 181 سانتی متری 22 دقیقه در بازی برابر کره جنوبی به میدان رفت. او در تیم چانگ یاتای بازی می کند.او 4 تجربه ملی در کارنامه دارد.

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی