خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

سرمربی استقلال و سریع‌ترین گل تاریخ به چین

روز 25 مهرماه سال 1376 علیرضا منصوریان در بازی برگشت بین ایران و چین،سریع‌ترین گل تاریخ بازی‌هایمان را برابر تیم ملی فوتبال چین به ثمر رساند.



به گزارش "ورزش سه"، ایران در این بازی بعد از 2 برد برابر چین و قطر و 2 مساوی برابر کویت و عربستان در دور رفت بازی‌های برگشت را آغاز می‌کرد. در این بازی ایران توانست در دقیقه 2 روی یک همکاری جذاب تیمی گل اول را در دقیقه 2 به ثمر رساند.


زننده این گل تاریخی کسی نبود جز منصوریان که دروازه تیم ملی چین را در این دقیقه گشود تا در بازی‌های تاریخی ایران و چین زننده سریع‌ترین گل باشد.


اما زننده دیرترین گل تاریخ بازی‌های ایران و چین، حسن روشن است.40 سال قبل، ایران و چین در مرحله نیمه نهایی بازی‌های جام ملت‌های 1976 به مصاف هم رفتند و ایران در این بازی برابر حریف تازه وارد در ورزش آسیا به مشکل برخورد. بازی 0-0 تمام شد و به وقت اضافه رسید و ایران در وقت اضافه توسط مرحوم غلامحسین مظلومی  و حسن روشن 2 گل زد.گل دوم ایران را در دقیقه 119 بازی حسن روشن به ثمر رساند. ایران 2-0 برنده شد و به فینال جام ملت‌های آسیا رفت.

  • محمد حسینی

تیم ملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی