خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

پیروزی برزیل برابر کلمبیا با درخشش نیمار

تیم ملی برزیل در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 موفق شد با نتیجه 2-1 کلمبیا را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیته در این دیدار نمایش خوبی داشتند و با کسب سه امتیاز، توانستند بالاتر از آرژانتین، در رتبه دوم جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که میراندا گل اول را برای سلسائو به ثمر رساند. روی ضربه کرنر نیمار بود که مدافع پیش تاخته برزیل، با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان کلمبیا رفته رفته بازی را در دست گرفتند و موقعیت های بیشتری روی دروازه برزیل به وجود آوردند تا اینکه توانستند در دقیقه 32 به گل تساوی برسند. روی ضربه آزاد خامس بود که مارکینیوس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی نیمه اول کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 


 

 

نیمه دوم را برزیلی ها هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خوب داشتند که با درخشش اوسپینا، راهی به چهارچوب پیدا نکرد. اما سرانجام حملات این تیم در دقیقه 74 به نتیجه رسید و نیمار بار دیگر سلسائو را پیش انداخت. روی پاس کوتینیو بود که نیمار با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

کوتینیو چند دقیقه بعد می توانست گل سوم برزیل را به ثمر برساند اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیورن رفت. حملات برزیل در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی