خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

احتمال لغو برخی دیدارهای این هفته لالیگا

بالارفتن بی سابقه دمای هوا در اسپانیا در روزهای شنبه و یکشنبه ممکن است به لغو برخی بازی های این هفته فوتبال اسپانیا منجر شود.




به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام هواشناسی اسپانیا، دمای هوا در اکثر شهرهای این کشور، از روز جمعه افزایش خواهد یافت و ممکن است به 40 درجه سانتیگراد نیز برسد.

 

خاویر تباس، رئیس کمیته برگزاری رقابت های لالیگا در همین رابطه به کادنا کوپه گفت:" برای ما سلامتی بازیکنان در ارجحیت قرار دارد. اگر دما به 40 درجه برسد، این احتمال وجود دارد که برخی بازی ها لغو شوند."

 

 


 

 

رئال و بارسا:" از لحاظ اقتصادی به نفع ما خواهد بود اگر این دو تیم در صدر جدول و در رقابت برای قهرمانی قرار داشته باشند."

 

زمان ال کلاسیکوی رفت:" من موافق برگزاری بازی در ساعت 13(به وقت محلی و 15.30 به وقت ایران) هستم. چه ایرادی دارد برای اولین بار شاهد ال کلاسیکو در چنین زمانی باشیم؟ می توان به جای ساعت 18.15، بازی را در ساعت 13 برگزار کرد."

 

تباس کنایه ای هم به دربی منچستر زد:" در چین، بازی اتلتیکو و سلتا تماشاگر بیشتری نسبت به جدال یونایتد و سیتی خواهد داشت چون لالیگا محبوب تر است و پوشش بیشتری دارد."

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی