خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ق.ظ

پیروزی شیرین بایرن در خانه شالکه

بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه موفق شد شالکه را با نتیجه 2-0 شکست بدهد.




به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان کارلو آنچلوتی در نیمه اول نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در نیمه دوم، روبرت لواندوفسکی و جاشوا کیمیچ سرانجام موفق به گلزنی شدند و بایرن به دومین پیروزی اش در این فصل رسید.

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به چند موقعیت خوب دست پیدا کردند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 


 

 

برتری بایرن ادامه پیدا کرد و اشتباهات گاه و بیگاه بازیکنان میزان هم موقعیت های بیشتری نصیب این تیم کرد اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما با سپری شدن دقایق ابتدایی، باز هم این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 81، قفل دروازه شالکه باز شد.

روی پاس عالی خاوی مارتینز و تعلل نالدو و هوودس، توپ به لواندوفسکی رسید و او هم با ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل هم برتری بایرنی ها ادامه داشت و بعد از اینکه بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست دادند، سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل دوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که لواندوفسکی با یک پاس خوب، کیمیچ را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه ای مطمئن، حساب کار را 2-0 کرد. بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی