خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ق.ظ

بازگشت باشکوه رونالدو به میادین

تنها 6 دقیقه برای کریستیانو رونالدو کافی بود تا بازگشتش به میادین را با گل جشن بگیرد.




به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که پس از مصدومیت در فینال یورو 2016 دو ماه از میادین به دور بود، دقیقه 6 بازی موفق شد روی پاس گرت بیل دروازه اوساسونا را در برنابئو باز کرده و کهکشانی ها را پیش بیندازد. این گل 152 رونالدو در یکصد و بیست و دومین بازی لالیگائی اش برای رئال در برنابئو بود.

کمی بعد رونالدو تاثیر خود را روی گل دوم رئال گذاشت. حرکت زیبای او در کنار زمین و سانتر او داخل محوطه جریمه بود که در نهایت منجر به شوت فوق العاده دانیلو و به ثبت رسیدن گل دوم کهکشانی ها شد.

 

 

رونالدو البته با وجود زدن یک گل و تاثیر مستقیم روی گل دیگر رئال، هنوز با روزهای اوج خود فاصله داشت و این مساله با توجه به دوری دو ماهه او از میادین کاملا طبیعی به نظر می رسد. گل های دیگر رئال را راموس، په په و مودریچ به ثمر رساندند و رونالدو طبق قراری که پیش از این زیدان با وی گذاشته شده بود، دقیقه 65 جای خود را به بنزما داد.

 

 

رونالدو هنگام خروج از زمین به شدت از سوی هواداران رئال تشویق شد تا یک روز خاطره انگیز برای وی به ثبت برسد. با خروج رونالدو، رئال دو گل خورد و دیگر گلی به ثمر نرساند هرچند که بنزما دو بار می توانست رئال را به گل های ششم و هفتم برساند اما ضربات او به تیر برخورد کردند.

 


 

فوق ستاره پرتغالی که به احتمال فراوان امسال توپ طلای چهارم خود را تصاحب خواهد کرد، با این شروع درخشان، نوید یک رقابت هیجان انگیز دیگر با مسی را داد. رقابتی که تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و باید ببینیم که در نهایت دستاورد کدام یک بهتر از دیگری خواهد بود.

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی