خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

پیروزی پرگل یوونتوس با درخشش ایگواین

یوونتوس با ارائه یک بازی برتر در نیمه اول، سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.




به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری محسوس یوونتوس آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه 4 به گل برسند. پاس زیبای دیبالا به راست و ضربه زمینی و دقیق ایگواین، یووه را با یک گل از حریف پیش انداخت.

 

 


 

 

انتظار هواداران یوونتوس برای گل دوم خیلی زود به سر رسید و در دقیقه 11، باز هم ایگواین روی همکاری با خدیرا موفق شد دروازه ساسولو را باز کند.

 

 

 

 

در دقیق 15، ضربه سر بونوچی روی یک ضربه کرنر با کمترین اختلاف از کنار دروازه خارج شد. حملات یوونتوس باز هم ادامه داشت تا در دقیقه 28، میرالیم پیانیچ موفق شد سومین گل یووه را به ثمر برساند. روی ارسال خوب لیخشتاینر، ابتدای ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد اما در برگشت خود پیانیچ دروازه را باز کرد تا در اولین بازی رسمی با لباس یووه موفق به گلزنی شده باشد.

 

 

 

 

اما تنها 5 دقیقه بعد روی یک ارسال و خروج اشتباه بوفون، روی یک رفت و برگشت توپ به لوکا آنتی برخورد کرد تا ساسولو یکی از گلها را جبران کند. نیمه اول با برتری 1-3 یوونتوس پایان یافت.

 

نیمه دوم، بازی بیشتر در اختیار یوونتوس بود اما با توجه به بازی حساس برابر سویا در لیگ  قهرمانان، این تیم خیلی فشاری به خودش وارد نمی کرد. در دقیقه 56، پیانیچ یک بار دیگر شانس گلزنی داشت که توسط سنگربان ساسولو مهار شد.در دقیقه 57، ماتری و پیگرینی از ساسولو جای خود را به میسیرولی و ژیمیلیو دادند. در دقیقه 70، ایگواین جای خود را به مانزوکیچ داد و در دقیقه 73، هرنانس به جای خدیرا وارد میدان شد. در دقیقه 80 نیز ریچی به جای راگوشا وارد زمین شد. در دقیقه 88 نیز دیبالا جای خود را به پیاتسا داد تا ستارگان یووه برای جدال با سویا استراحت کنند. بن عطیه هم در دقیقه 85 با کارت زرد داور جریمه شد.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا یوونتوس سومین پیروزی متوالی خود را کسب کند.

  • محمد حسینی

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی