خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ق.ظ

رئال 2-1 اسپورتینگ


رئال در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، توانست با نتیجه 2--1 اسپورتینگ لیسبون را شکست بدهد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار تا ثانیه های پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما با زدن دو گل در 4 دقیقه، توانستند در این دیدار خانگی به پیروزی دست پیدا کنند.

بازی با برتری رئالی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت گلزنی توفیقی نداشتند. در مقابل، این اسپورتینگ بود که در دقیقه 10 می توانست روی یک ضدحمله، به گل برسد اما واکنش خوب کیکو کاسیا، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل شد.

 


 

روند بازی به همین شکل دنبال شد و حملات نه چندان خطرناک رئال با ضدحملات موثرتر اسپورتینگ پاسخ داده می شد. اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

 

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اسپورتینگ در یک غافلگیری به گل رسید. اشتباه و سردرگمی مدافعان رئال باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به سزار زاناکی رسید و او هم با ضربه ای فنی و دقیق، کار را تمام کرد.

 

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات افزودند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب دادند؛ البته اسپورتینگ هم کاملا عقب ننشست و روی ضدحملات، همچنان دروازه کاسیا را تهدید می کردند.

 

اما هرچقدر به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، شدت حملات رئال بیشتر می شد. از جمله در دقیقه 82 که چیزی نمانده بود روی یک ارسال، کریس رونالدو با ضربه ای سرضرب، گل تساوی را به ثمر برسند اما ضربه او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

 

 

ولی سرانجام حملات رئال در دقیقه 89 به ثمر نشست. روی یک ضربه آزاد بود که کریس رونالدو با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

 

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و این رئال بود که در دقیقه 94، توسط آلوارو موراتا به گل رسید. روی یک ارسال از سمت چپ بود که موراتا در مقابل دروازه، با ضربه سری قدرتمندانه کار را تمام کرد تا رئال در این دیدار خانگی به پیروزی برسد.

 

 

  • محمد حسینی

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی