خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ق.ظ

ایران ـ کره‌جنوبی در شب عاشورا

به گفته محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فیفا با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تغییر زمان ایران و کره جنوبی موافقت نکرده است.



به گزارش "ورزش‌سه"،  ساکت با اعلام این خبر افزود بنابر برنامه‌ای که فیفا برای ایران در نظر گرفته این دیدار در شب عاشورای حسینی برگزار خواهد شد. ساکت با ایرنا صحبت می‌کرد در این‌باره گفت: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه کارگروهی به سوئیس سفر کردند و با «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا دیدار داشتند تا در خصوص تغییر روز بازی ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت و گو کنند.


وی افزود: این دیدار شب عاشورای حسینی برگزار خواهد شد و به دلیل اینکه در تقویم فیفا دی ثبت شده است، امکان تغییر زمان آن وجود نداشت.


مدیرسازمان تیم های ملی اما اعلام کرد که به طور یقین این دیدار زودتر از ساعت 8 شب برگزار خواهد شد این درحالی است که طبق اعلام مراجع رسمی فیفا، زمان برگزاری این دیدار از ساعت 20 به ساعت 18:15 دقیقه تغییر کرده است.

  • محمد حسینی

تیم ملی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی