خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ق.ظ

پیروزی باارزش لیورپول مقابل چلسی

لیورپول در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در استمفوردبریج چلسی را با نتیجه 2-1 شکست بدهد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایش حساب شده ای ارائه دادند و توانستند اولین شکست فصل را به آبی های لندن تحمیل کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، لیورپولی ها تا اندازه ای کنترل و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 17 بود که به گل رسیدند. ارسال دقیق فیلیپ کوتینیو به تیر دوم، روی غفلت مدافعان چلسی به دژان لوورن رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 


 

 

بعد از این گل آبی ها پیش کشیدند و چند بار تا آستانه رسیدن به گل تساوی پیش رفتند اما خط دفاعی منسجم لیورپولی ها مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

در حالی که شاگردان آنتونیو کونته سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، لیورپولی ها روی یک غافلگیری به گل دوم رسیدند. در یک رفت و برگشت بود که توپ پشت محوطه جریمه چلسی به جوردن هندرسون رسید و او هم با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد.

 

 

بازیکنان چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات شان افزودند اما این تلاش آنها نتیجه ای نداشت و این نیمه با همان یک گل به سود قرمزها به پایان رسید.

 

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 60 به گل رسید. حرکت خوب نمانیا ماتیچ و پاس رو به عقب او، در مقابل دروازه لیورپول به کاستا رسید و او هم با یک بغل پا کار را تمام کرد.

 

 

آبی ها که در دیدار قبلی برابر سوانسی هم توانستند بودند شکست 2-1 را به تساوی تبدیل کنند، در ادامه تلاش زیادی برای زدن گل دوم انجام دادند اما کم دقتی آنها در زدن ضربات نهایی و نمایش خوب عناصر خط دفاعی لیورپول باعث شد تا آنها نتوانند به گل برسند. در مقابل لیورپولی ها چند بار تا آستانه رسیدن به گل سوم پیش رفتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 لیورپول به پایان رسید.

  • محمد حسینی

لیورپول

چلسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی