خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ق.ظ

توپ طلا در پاریس و مرد سال فیفا در لندن

قرار است روز سه شنبه مجله فرانس فوتبال جدایی رسمی خود از فیفا را اعلام کند.




به گزارش "ورزش سه"، اولین بار دو روز پیش یک نشریه سوئیسی بود که گزارش داد قرارداد بین فیفا و فرانس فوتبال که سال 2010 منعقد شده بود فسخ شده است. این دو از 2010 به اتفاق، جایزه توپ طلا را به بهترین فوتبالیست های مرد و زن سال اهدا می کردند.

بدین ترتیب فرانس فوتبال همچون سابق به تنهایی و با رای روزنامه نگاران اروپایی بهترین بازیکن سال را انتخاب خواهد کرد و توپ طلا از دسترس فیفا خارج خواهد شد.

 

 


 

 

طبق گزارش آ.اس، زمزمه های جدایی فیفا از فرانس فوتبال از اوایل ماه جولای زده شد؛ زمانی که اینفانتینو، رئیس فیفا به انگلیس سفر کرد و با رئیس اتحادیه فوتبال این کشور به گفتگو نشست. محور گفتگوها در مورد شکل جدید برگزاری مراسم مرد سال فوتبال دنیا از سوی فیفا بود و اینفانتینو پیشنهاد داد محل این مراسم از زوریخ به لندن تغییر کند.

کمی بعد شهردار زوریخ که از این مساله مطلع شده بود، واکنش تندی به رئیس فیفا نشان داد و عنوان کرد که برای شهر زوریخ، برگزاری مراسم توپ طلا از اهمیت بالایی برخوردار است با این حال به نظر می رسد که فیفا قرار است مراسم ویژه خود برای انتخاب برترین های سال فوتبال دنیا را در لندن برگزار کند.

 

طبق این گزارش، فرانس فوتبال همچون سال های 1956 تا 2010، توپ طلا را در پاریس به بازیکن برگزیده خود اهدا خواهد کرد و پیش بینی می شود که ستاره هایی چون رونالدو، مسی و گریزمان، این جایزه را به جایزه ویژه فیفا ترجیح بدهند.

  • محمد حسینی

فوتبال

فیفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی