خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ق.ظ

منچسترسیتی 4-0 بورنموث

منچسترسیتی در ادامه شروع خوبش در رقابت های این فصل لیگ برتر، امروز موفق شد با نتیجه 4-0 بورنموث را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در چهار هفته گذشته هم توانسته بودند حریفان را شکست بدهند، در این دیدار هم کاملا برتر از بورنموث بودند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.


سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان ثانیه های ابتدایی به گل برسد اما واکنش به موقع آرتور بروک، مانع از گلزنی کوین دی بروین شد.


برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت دیگر روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 15 به گل رسیدند. خطای جک ویلشر روی فرناندینیو، یک ضربه آزاد نصیب منچسترسیتی کرد که کوین دی بروین به زیبایی آن را تبدیل به گل اول میزبان کرد.

 


تنها دو دقیقه بعد، اشتباه دوباره ویلشر یک موقعیت خوب دیگر را نصیب سیتی کرد اما این بار بروک مانع از گلزنی نولیتو شد.

 

بازی برتر بازیکنان سیتی سرانجام در دقیقه 25 نتیجه داد و کلچی ایهیناچو برتری تیمش را دوبرابر کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس رحیم استرلینگ در مقابل دروازه به لیهیناچو رسید و او هم کار را تمام کرد.

 


 

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در دقایق پایانی نیمه اول باز هم به گل برسند اما تلاش بازیکنان این تیم بی نتیجه بود و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

سیتی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از این نیمه سپری شده بود که رحیم استرلینک حساب کار را 3-0 کرد. این بار ایهیناچو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و روی پای او، استرلینگ اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

 

بعد از این گل بازیکنان بورنموث تا اندازه ای پیش کشیدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه سیتی ایجاد کنند. در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 65، توسط ایلکای گوندوگان به گل چهارم رسید. حرکت خوب کوین دی بروین و پاس او برای گوندوگان، با ضربه این ستاره آلمانی، به گل چهارم سیتی تبدیل شد.

 

 

بعد از این گل هر دو تیم دست به چند تعویض زدند که روی ضرباهنگ بازی تاثیر گذاشت. در دقایق پایانی حرکت زشت نولینو در برخورد با بازیکن حریف، یک کارت قرمزها برای او همراه داشت اما این اتفاق هم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و سیتی به یک پیروزی دیگر دست پیدا کرد.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی