خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ق.ظ

پیروزی شیرین آرسنال در خانه هال سیتی


آرسنال موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی و در حالیکه حریف بیش از یک نیمه 10 نفره بود، موفق شد در نهایت با 4 گل هال سیتی را مغلوب کند.




به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای ادامه روند نتایج خوب خود برای کسب 3 امتیاز به مصاف هال سیتی رفت. اولین موقعیت توپچی ها در دقیقه 13 ایجاد شد. روی همکاری والکات و الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه آرام او ره به جایی نبرد.

 

اما آرسنال برای گل زدن تنها به 17 دقیقه زمان نیاز داشت. سانچز این بار ضربه نهایی را به زیبایی زد تا روی همکاری با ایووبی، دروازه هال سیتی باز شده و شاگردان ونگر با یک گل از حریف پیش افتند.

 

 


 

 

ده دقیقه بعد، اوزیل یک موقعیت مسلم گلزنی را در مقابل دروازه از دست داد تا آرسنال موفق به زدن گل دوم نشود.

 

در دقیقه 40 دیدار، حمله خطرناک آرسنال با خطای لیورمور در محوطه جریمه متوقف شد تا داور علاوه بر اخراج مدافع هال سیتی، نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما الکسیس سانچز موفق به گلزنی نشد و ضربه او توسط یاکوپوویچ مهار شد تا هال سیتی همچنان امیدوار به بازگشت باشد. نیمه اول، علیرغم چند موقعیت برای توپچی ها، با همان برتری یک گله آرسنال به پایان رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم نیز با برتری شاگردان ونگر آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیق 53 گل دوم خود را به ثمر برسانند. آیوبی دوباره پاس گل داد تا این بار تئو والکات در موقعیتی تک به تک در برابر یاکوپویچ، گل دوم قرمزهای لندن را وارد دروازه حریف کند. در دقیقه 67 ژاکا به جای کازورلا وارد زمین شد. در ادامه باز هم آرسنال صاحب توپ و میدان بودند اما در خلق موقعیت ناتوان بودند.

 

 

 

 

در دقیقه 72، روی یک ضدحمله خطرناک و همکاری اوزیل و سانچز، مهاجم شیلیایی در موقعیت خوبی قرار گرفت که قدر این موقعیت را ندانست. در دقیقه 77، ایوبی جای خود را به محمد الننی داد.

 

اما بر خلاف جریان بازی، هال سیتی در دقیقه 77 صاحب پنالتی شد. روی حرکت امبوکانی و خطای پیتر چک، داور نقطه پنالتی را نشان داد و رابرت اسنوگراس، موفق به باز کردن دروازه حریف و امیدواری هال سیتی برای بازگشت به بازی شد.

 

 

 

 

اما تلاش هال سیتی سرانجامی نداشت و الکسیس سانچز با گلزنی در دقیقه 83، اختلاف را دوباره به 2 گل رساند تا آرسنال در آستانه کسب 3 امتیازی شیرین قرار بگیرد. ضربه تئو والکات در موقعیت تک به تک با واکنش سنگربان هال سیتی روبرو شد اما در برگشت، سانچز کار دشواری برای باز کردن دروازه هال سیتی نداشت.

 

 

 

 

دو دقیقه بعد، باز هم سانچز در موقعیت گلزنی قرار داشت اما این بار ضربه او از فاصله زیاد تبدیل به گل نشد.  

 

حسن ختام پیروزی آسنال، ضربه دیدنی گرانیت ژاکا سوییسی از پشت محوطه جریمه در اوقات اضافه بود تا آرسنال در نهایت این دیدار دشوار را با برتری 4 گله به پایان برساند. 

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی