خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ق.ظ

پیروزی پرگل بایرن مقابل اینگول اشتات

دیدار تیم های بایرن مونیخ و اینگول اشتات دقایقی پیش با نتیجه 3-1 به سود بایرن خاتمه یافت تا مونیخی ها به سومین برد متوالی خود دست یافته و صدر جدول را حفظ کنند.




 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از دو برد شیرین در دو هفته اول بوندسلیگا، در خانه میزبان اینگول اشتات بود. مونیخی ها سه غایب بزرگ به نام های مولر، لام و آلابا نیز داشتند. اینگول اشتات نیز از دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست کسب کرده بود.

 

بایرن بازی را مطابق انتظار بهتر آغاز کرد اما در میان تعجب این تیم میهمان بود که دقیقه 8 به گل دست یافت. در واقع اولین فرصت اینگول اشتات برای این تیم تبدیل به گل شد. لزکانو روی پاس لکی موفق شد نویر را مغلوب کرده و توپ را به تور بایرن برساند.

 

مونیخی ها پس از این گل یکپارچه حمله شدند و سه دقیقه بعد کار را به تساوی کشاندند. پاس در عمق ریبری به لواندوفسکی رسید و این مهاجم لهستانی از زاویه ای تقریبا بسته توپ را از روی سر دروازه بان با ضربه تماشایی پای چپ خود به گل تبدیل کرد.

 

پس از  این دو گل، بایرن فرصت های دیگری نیز برای گلزنی داشت و اینگول اشتات نیز دو بار توسط مورالس موقعیت گلزنی خلق کرد اما در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

 


 

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 50 نیز به گل برتری دست یافت. سانتر رافینیا از راست به ریبری رسید و او نیز توپ را به ژابی آلونسو رساند تا ضربه این بازیکن از 25 متری به قعر دروازه اینگول اشتات برسد.

 

این پایان کار نبود و بایرن که برای زدن گل های بیشتر بی تابی می کرد دقیقه 85 توانست مزد حملات خود را بگیرد. این بار رافینیا بود که از بیرون محوطه جریمه با شوتی دقیق، توپ را به دور از دستان دروازه بان وارد دروازه کرد تا حساب کار 3-1 شود. نتیجه ای که تا پایان حفظ شد و بایرن با این برد 9 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی