خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ق.ظ

اینتر 2-1 یوونتوس

اینترمیلان موفق شد در خانه با نتیجه 1-2 بر یوونتوس غلبه کند.



به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه توانستند دو بار دروازه یوونتوس را باز کنند و به یک پیروزی باارزش دست پیدا کنند.


 بازی در شرایطی آغاز شد که اینتر به دنبال اولین پیروزی در برابر رقیب سنتی بعد از سال 2012 بود و یوونتوس نیز بدون ایگواین پا به سن سیرو گذاشته بود.


بازی با تصمیم بحث برانگیز داور در ثانیه 40 آغاز شد. پاس پشت مدافعان یوونتوس به خدیرا رسید و او در شرایطی تک به تک با خطای گری مدل متوقف شد که قبل از آن، کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد که در تصویر آهسته مشخص بود که این تصمیم اشتباه بوده است. در صورت اعلام پنالتی، گری مدل باید از زمین مسابقه اخراج می شد. در 10 دقیقه ابتدایی دو تیم به محک یکدیگر پرداختند و خطر خاص دیگری ایجاد نشد.در دقیقه 11، روی ارسال بانگا از سمت راست، ایکاردی صاحب موقعیت شد که ضربه سر او از کنار دروازه بوفون به بیرون رفت.

 

 

 


نکته جالب، درگیری میراندا و مانزوکیچ از ابتدای بازی بود که در نهایت داور در دقیقه 17 به مانزوکیچ کارت زرد نشان داد. دقایقی بعد، ارسال زیبای ادر روی سر ایکاردی نشست و دو دقیقه بعد ضربه زمینی ادر از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

 


در دقیقه 23، مهدی بن عطیه، مدافع الجزایری یوونتوس مصدوم شد و آندره بارزالی به جای او وارد زمین شد و 5 دقیقه بعد ادر با کارت زرد داور جریمه شد.


در اواسط نیمه اول، طی دو دقیقه دروازه هر دو تیم به شدت تهدید شد. ابتدا در دقیقه 32 رو ارسال ساندرو، خدیرا در موقعیتی ایده آل در مقابل هندانوویچ قرار گرفت که ضربه بسیار آرام او ره به جایی نیافت.


یک دقیقه بعد، توپ ربایی از کیه لینی، ایکاردی را در موقعیتی بسیار خوب قرار داد که ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه بوفون خارج شد. در دقیقه 37، پیانیچ در آستانه باز کردن قفل دروازه اینتر بود که ضربه او نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 


دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند. ابتدا این یوونتوس بود که توسط دیبالا صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع بازیکنان اینتر، مانع از گلزنی ستاره آرژانتینی شد.


یک دقیقه بعد روی فرار اور بانگا و ارسال او به دهانه دروازه، ایکاردی می توانست گل اول را به ثمر برساند اما واکنش بوفون، مانع از رسیدن او به گل شد.


روند بازی به همین شکل ادامه داشت و اینتری ها بیشتر صاحب موقعیت شدند و حتی می توانستند در دقیقه 64 توسط کاندروا به گل برسند اما در مقابل، این یوونتوس بود که در دقیقه 66، برخلاف جریان بازی به گل اول رسید.


الکس ساندرو بعد از پشت سر گذاشتن دی آمبروسیو، توپ را به مقابل دروازه فرستاد و لیششتاینر به راهی کار را تمام کرد.


اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و در دقیقه 68، اینتر کار را به تساوی کشید. روی یک ضربه کرنر از اور بانگا بود که ایکاردی با ضربه سر توانست حساب کار را 1-1 کند.


بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 78، اینتر به گل دوم رسید.

 

 


 


ابتدا ایکاردی که در موقعیتی تک به تک با بوفون قرار گرفت، نتوانست دروازه بان یووه را مغلوب کند اما روی توپ دوم، او با یک ارسال، ایوان پریشیچ را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره کروات هم با ضربه سر، کار را تمام کرد. 

 

 

 

بعد از این گل یوونتوسی ها جلو کشیدند و تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما علی رغم اخراج اور بانگا در ثانیه های پایانی، تغییری در نتیجه ایجاد نشد و در نهایت اینتر موفق شد با نتیجه 1-2 بر حریف غلبه کند.

  • محمد حسینی

اینترمیلان

یونتوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی