خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ق.ظ

زیدان: رکورد را مدیون بازیکنانم هستم

زیدان امشب توانست رئال را به شانزدهمین برد متوالی در لالیگا هدایت کند و بدین ترتیب با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری کرد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال به لطف گل های خامس و بنزما توانست در زمین اسپانیول به برتری دست یافته که به منزله شانزدهمین برد متوالی این تیم در لالیگا بود.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" از کسب این نتیجه بسیار خوشحالم. خامس و بنزما عالی بودند اما دیگر بازیکنان نیز در سطح بالایی بودند. به طور ویژه از بازی خامس خوشحالم. او باید در میانه زمین و مثل یک شماره 10 بازی کند. خامس امشب پشت بنزما بود و او را در شرایط بسیار خوبی دیدم."

 

خطای هند راموس که دیده نشد:" من آن صحنه را خوب ندیدم. تصورم بر این است که توپ به صورت او برخورد کرد اما از آن فاصله تشخیصش مشکل بود."

 

مصدومیت کاسیمیرو:" از این مسائل در فوتبال پیش می آید. او ضربه بدی خورد و مجبور به تعویضش شدم. کروس نیز توانست به خوبی جای کاسیمیرو را پر کند. بازیکنان باکیفیتی دارم و به همین دلیل دغدغه خاصی به خاطر مصدومیت ها حس نمی کنم. فردا باید روی کاسیمیرو آزمایشات دقیق صورت بگیرد و سپس مشخص می شود که مشکل او تا چه حد جدی است."

 

 

 

 

سیستم چرخشی:" در طول سال 60 بازی باید برگزار کنیم و باید که از سیستم چرخشی استفاده کنم. 24 بازیکن باکیفیت در اختیار دارم که همه می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. تا پایان فصل این روش را ادامه خواهم داد. هر بازیکنی که به زمین می رود، تمام تلاشش را می کند و تا بدینجا نیز همه چیز خوب پیش رفته است."

 

رسیدن به رکورد گواردیولا:" از این بابت خوشحالم اما این نتیجه تلاش همه تیم بود. اگر رکوردی به دست آمده، آن را مدیون بازیکنانم هستم که فوق العاده بوده اند. در هر صورت این رکورد به تاریخ پیوست و ما باید به روند خوبمان در لالیگا ادامه دهیم. لالیگا تورنمنتی طولانی است و باید در آن ثبات لازم را داشته باشیم."

  • محمد حسینی

رئال مادرید

زیدان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی