خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ق.ظ

تاتنهام ۲-0 سیتی

دیدار تیم های تاتنهام و منچسترسیتی با نتیجه 2-0 به سود تاتنهام خاتمه یافت تا پپ گواردیولا اولین شکست خود با سیتی را در لیگ برتر تجربه کند.




به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که با 14 امتیاز در رده سوم قرار داشت میزبان صدرنشین لیگ برتر بود. سیتی با گواردیولا در هر 6 بازی قبلی خود پیروز شده بود اما بسیاری این بازی را آزمونی جدی برای سیتیزن ها می دانستند. سیتی پس از تساوی در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک برای ادامه روند بردهایش در لیگ برتر به وایت هارت لین آمده بود.

 

 


 

بازی را تاتنهام بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. گلی که البته با خوش شانسی به ثبت رسید. در یکی از حملات تاتنهام، دنی رز از چپ توپی را روی دروازه سیتی فرستاد اما کولاروف که قصد دفع توپ را داشت به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تاتنهام ناباورانه 1-0 پیش بیفتد. این گل در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنی از تاتنهام مزاحم کولاروف نبود.

 

 

 

 

سیتی برای جبران گل دست به بازی هجومی تری زد و 15 دقیقه بعد می توانست توسط آگوئرو به گل برسد اما قبل از اینکه او از درون محوطه جریمه به توپ ضربه بزند فرتونگن با تکلی مناسب توپ را دور کرد. آگوئرو در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت اما بازی ادامه پیدا کرد.

بازی به دقایق پایانی نیمه اول رسیده بود که تاتنهام به گل دوم خود دست یافت. دقیقه 37 بازی، سونف مهاجم کره ای تاتنهام با یک پاس عمقی، داله آلی را در موقعیت تک به تک با براوو قرار داد و ضربه فنی او به کنج دروازه سیتی نشست تا کار برای شاگردان گواردیولا سخت تر از قبل شود. در نهایت این نیمه با برتری 2-0 تاتنهام به اتمام رسید.

 

 

 

سیتی که بازی را از دست رفته می دید نیمه دوم را به قصد جبران گل های خورده آغاز کرد اما بازی هماهنگ تاتنهام و فشردگی بازیکنان این تیم در دفاع اجازه نمی داد سیتی صاحب موقعیت گل  جدی شود. بازی به دقیقه 62 رسیده بود که دله آلی با خطای فرناندینیو درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد.

 

 

 

لاملا پشت ضربه قرار گرفت اما کلودیو براوو موفق شد به زیبایی پنالتی را مهار کرده و مانع از سنگین تر شدن شکست تیمش شود. سیتی کنترل میدان را در دست داشت و در دقایق 75 و 81  توسط آگوئرو و ایهناچو توانست دو موقعیت تقریبا جدی به دست بیاورد که هیچکدام با درخشش لوریس تبدیل به گل نشدند.

تلاش سیتی در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود تاتنهام خاتمه یافت. سیتی با وجود این شکست در صدر باقیماند و تاتنهام نیز با 17 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی