خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ق.ظ

پیروزی شیرین آرسنال در ثانیه های پایانی

آرسنال موفق شد با گل ثانیه های پایانی کوشیلنی در خانه برنلی به برتری برسد.




به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی به مصاف برنلی رفت که با پیروزی مقتدرانه در هفته گذشته برابر چلسی، روحیه ای مضاعف گرفته بود. بازی با برتری شاگردان ونگر آغاز شد و این تیم در همان 3 دقیقه ابتدایی با ضربه از راه دور ایوبی می توانست به گل برسد که این امر محقق نشد. یک دقیقه بعد هم ضربه الکسیس سانچز با واکنش تام هیتون راهی کرنر شد.

 

 

 

 

آرسنال باز هم به دروازه تیم برنلی فشار آورد و در دقیقه 17 و روی همکاری والکات و سانچز، مهاجم انگلیسی می توانست کار را تمام کند که این بار نیز دروازه برنلی بسته ماند. در ادامه این برنلی بود که سعی در ایجاد موقعیت داشت و ضربه از راه دور وکس در دقیقه 38، اولین خطر را روی دروازه پتر چک ایجاد کرد. در نهایت، تلاش دو تیم در نیمه اول ثمر بخش نبود و 45 دقیقه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 

درنیمه دوم، آرسنال باز هم بازی را با هجوم آغاز کرد و در دقیقه 47 می توانست به گل برسد که می، مدافع برنلی دروازه را نجات داد. دو دقیقه بعد، باز هم سانچز با ضربه ای از درون محوطه جریمه خطرساز شد که این بار هم تام هیتون با عکس العملی دیدنی، مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه 61، در مقابل دروازه آرسنال توپ به دست والکات برخورد کرد که از دید داور، این صحنه پنالتی نبود. در دقیقه 62 و روی همکاری وارد و گودمونسون، برنلی صاحب موقعیت شد که پتر چک با عکس العملی زیبا دروازه توپچی ها را نجات داد.

 

 


 

 

اما مهم ترین موقعیت آرسنال در دقیقه 72 و روی ضربه سانچز به دست آمد. دفع توپ اشتباه مدافعان برنلی توپ را در برابر مهاجم شیلیایی قرار داد و ضربه محکم و رو پای او به تیر عمودی برخورد کرد تا آه از نهاد ونگر و هواداران آرسنال بلند شود.

 

یک دقیقه بعد، برنلی می توانست به گل برسد که آنها نیز ناکام ماندند. روی ارسال کرنر و ضربه دقیق مارتین کین، دروازه توپچی ها در آستانه باز شدن قرار گرفت که عکس العمل فوق العاده پتر چک مانع از این اتفاق شد.

 

 

 

 

در دقیقه 85 و روی حرکت انفرادی الکسیس از میانه میدان، توپ در مقابل پای تئو والکات قرار گرفت که ضربه مواج او با کمترین اختلاف از روی دروازه تام هیتون به خارج رفت. اما بلاخره تلاش های آرسنال در ثانیه های پایانی نتیجه داد و روی ارسال سانچز، والکات با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و بعد از ضربه سر کوشیلنی و چمبرلین در نهایت گل به نام کوشیلنی ثبت شد تا آرسنال به 3 امتیاز شیرین این مسابقه دست یابد.

 

 

 

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی