خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

فهرست باارزش ترین باشگاه های فوتبال دنیا

چندی پیش وبسایت ترانسفرمارکت اسامی باارزش ترین باشگاه های دنیا را بر حسب قیمت بازیکنان شان اعلام کرد که رئال مادرید در این فهرست رده اول را در اختیار داشت و یونایتد دوم بود.




به گزارش "ورزش سه"، اما از نگاه " The International Football Observatory"، منچستریونایتد باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا در حال حاضر است و رئال در رتبه دوم قرار دارد.

 

 

 


 

 

1- منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ در این تابستان تنها برای جذب سه بازیکن رقم 185 میلیون یورو هزینه کردند (پوگبا، مخیتاریان و بیلی). ارزش این تیم 718 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

 

 

 

2- رئال مادرید؛ که در نقل و انتقالات تابستانی تحرک خاصی نداشت و تنها موراتا را با رقم 30 میلیون یورو بازگرداند، ارزشی معادل 634 میلیون یورو دارد.

 

3- منچسترسیتی؛ سیتیزن ها پس از یونایتد و رئال، باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا هستند. سیتی در این تابستان 213 میلیون یورو برای تقویت خود هزینه کرد و ارزش این تیم نیز 611 میلیون یورو تخمین زده شده است.

 

 

 

 

4- بارسلونا؛ کاتالان ها در تابستان 6 بازیکن جدید به خدمت گرفتند و تنها کلودیو براوو را به سیتی واگذار کردند. با داشتن بازیکنانی چون مسی، سوارز و نیمار، ارزش این تیم تنها 485 میلیون یورو تخمین زده شده است!

 

5- چلسی؛ آبی های لندن برای خروج از بحرانی که فصل گذشته گریبانشان را گرفته بود، در تابستان بازیکنانی چون داوید لوئیز، باتشوایی و کانته را به خدمت گرفتند. ارزش چلسی تنها 4 میلیون یورو پایین تر از بارسلونا است؛ یعنی 481 میلیون یورو.

 

در این فهرست،  پاری سن ژرمن، یوونتوس، آرسنال، بایرن و لیورپول نیز در رده های بعدی قرار دارند.

  • محمد حسینی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی