خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ق.ظ

بارسلونا - دپورتیوو لاکرونیا

دو تیم بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.




به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا که شروع خوبی در این فصل داشت، رفته رفته دچار افت شد و امتیازات زیادی در هفته های اخیر از دست داده است. بارسا در 7 بازی در لالیگا 13 امتیاز کسب کرده و با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین،‌در رده ی چهارم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و وضعیت با ثباتی ندارند.  بازگشت مسی به تمرینات و آماده بودن او برای این بازی می‌تواند کمک بسیاری به شاگردان انریکه کند و روحیه لازم برای کسب بردی پر گل را به تیم تزریق کند.

 


 


در سوی دیگر دپورتیوو با کسب 8 امتیاز از 7 بازی در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان 3 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. با این حال دپورتیوو همواره تیم خطرناکی مقابل بارسلونا بوده است. با وجود اینکه آنها در 12 بازی اخیر نتوانسته اند بارسا را شکست دهند ولی مساوی های خوبی از این تیم گرفته اند.

 

فصل گذشته در دیدار رفت در نوکمپ، دپورتیوو موفق شد با نتیجه 2-2 بارسا را متوقف کند، هر چند که در خانه 8-0 مغلوب آبی اناری‌ها شد. همینطور فصل 15-2014 نیز دپورتیوو موفق شد در نوکمپ بارسا را متوقف کند و این موضوع می‌تواند برای بارسا در این دیدار حساس خطرساز شود. یوردی آلبا،‌سیله سن و سرجی روبرتو مصدومین بارسا در این دیدار هستند. دپورتیوو نیز خوزلو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

  • محمد حسینی

بارسلونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی