خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

ماشین‌سازی 1 - اس.خوزستان 3

سه گل تماشایی برای استقلال خوزستان در مقابل تکل گل بایرامی این تیم را از ماشین سازی پیش انداخته است.



به گزارش "ورزش‌سه"،  بازی‌های روز دوم هفته هشتم لیگ برتر امروز با دیدار ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان آغاز می‌شود که تیم خطیبی در 6 هفته اخیر سه مساوی و سه باخت داشته و امیدوار است به روند ناکامی‌های اخیر خود با پیروزی در این مسابقه پایان دهد؛ در سمت مقابل استقلال خوزستان هم شرایط نسبتا خوبی در پنج مسابقه گذشته بخاطر دو شکست و سه مساوی نداشته و به دنبال بازگشت به شرایط ایده‌آل است.

 


هفته هشتم لیگ برتر
استادیوم: بنیان دیزل تبریز / تماشاگر: 300 نفر
داور: حسن اکرمی؛ کمک‌ها: اسد حاج‌محمد، محمد عطایی و شاهو اصلانی / ناظر: مسعود عنایت

 

 


ماشین سازی تبریز

 


مانوئل فرناندز، ادسون هنریکه، بهمن کامل، سعید مهدی‌پور(69- محمد نصرتی)، حبیب گردانی، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی‌نژاد، احمد امیرکامدار(63- حامد پاکدل)، سامان نریمان‌جهان، پیام صادقیان(80- میرمهدی قریشی) و مهرداد بایرامی
سرمربی: رسول خطیبی

 

 

 

استقلال خوزستان

 


وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل اعلایی، علی دغاغله(46- دانیال ماهینی)، باقر هاشمی (46- عقیل کعبی)، میثم دورقی، سلمان بحرانی، علی اصغر عاشوری(72- پیمان شیرزادی)، حسن بیت‌سعید، مهدی مومنی و رحیم زهیوی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 

 

اخطار

 

 

حبیب گردانی(15) - کاخبر کاکاشویلی(37) - سید مهدی اسلامی(58) - امین قاسمی‌نژاد(70) از ماشین سازی

 

 

 

شرح گل ها

 

 

 

ماشین سازی 1 – استقلال خوزستان 0 (دقیقه 30: مهرداد بایرامی): اشتباه طیبی در دفع توپ، بایرامی را روی خط محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این مهاجم با شوت روی پا به طاق دروازه استقلال خوزستان گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

ماشین سازی 1 - استقلال خوزستان 1 (دقیقه 38: علی‌اصغر عاشوری): نفوذ بیت‌سعید از سمت راست محوطه جریمه ماشین سازی و سانتر او را عاشوری با ضربه‌ی تماشایی عاشوری تبدیل به گل مساوی استقلال خوزستان شد.

 

ماشین سازی 1 - استقلال خوزستان 2 (دقیقه 57: گل به خودی مانوئل فرناندز): رحیم زهیوی مثل فصل قبل که از روی نقطه کرنر به راه‌آهن گلزنی کرد قصد داشت به همین شکل دروازه ماشین سازی را باز کند اما این بار توپ به پای فرناندز دروازه‌بان تبریزی‌ها خورد و وارد دروازه شد.

 

ماشین سازی 1 - استقلال خوزستان 3 (دقیقه 76: سلمان بحرانی): زهیوی پس از چرخیدن در محوطه جریمه ماشین سازی با پاس به عقب بحرانی را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه دقیق و زمینی او با تعلل فرناندز در مهار توپ سومین گل را برای استقلال خوزستان به همراه داشت.

 

 

 

شرح نیمه اول

 

 


ماشین سازی در لحظات ابتدایی مالکیت توپ را در اختیار گرفت و قصد داشت با نفوذ از جناح راست زمین به موقعیت برسد که بی‌دقتی مهاجمان این تیم آنها را از رسیدن به گل ناکام می‌گذاشت؛ در ادامه ماشین سازی با چرخش توپ در میانه زمین و شوت‌های از راه دور برای گلزنی برنامه داشت که باز هم تاکتیک آنها جواب نداد و استقلال خوزستان نیز در این بین بیشتر روی ضد حمله برنامه داشت که تا دقیقه 30 این تیم تنها یک شوت به سمت دروازه توسط زهیوی داشت؛ در ادامه ماشین سازی روی یکی از حملات و اشتباه خط دفاعی استقلال خوزستان با شوت تماشایی بایرامی به گل اول رسید اما پس از این گل شاگردان پورموسوی صاحب توپ و میدان شدند و گل تساوی را هشت دقیقه بعد زدند که این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا ماند و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

 

 

 


لحظات حساس

 

 

 

دقیقه 2: پاس به بیرون پیام صادقیان و ضربه مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه 3: توپ ارسالی از جناح چپ زمین پس از دفع ناقص مدافعان استقلال خوزستان به سمت دروازه این تیم رفت که شیخ‌ویسی پیش از بایرامی روی هوا توپ را جمع کرد.
دقیقه 7: سانتر مهدی‌پور و ضربه سر نریمان‌جهان بالاتر از بالای دروازه راهی اوت شد که در این صحنه نریمان‌جهان و طیبی مصدوم شدند.
دقیقه 13: حرکت زهیوی از جناح راست زمین و ضربه فنی او را فرناندز مهار کرد.
دقیقه 22: ضربه ریباند شده بایرامی به صادقیان رسید که شوت پشت محوطه او با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه شیخ‌ویسی به اوت رفت.
دقیقه 28: شوت سر ضرب و پر قدرت صادقیان از فاصله 25 متری با بدشانسی او به تیرک عمودی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و تبدیل به اوت شد.
دقیقه 45: ارسال صادقیان را طیبی پیش از رسیدن به بایرامی با ضربه سر دور کرد.
دقیقه 46: استقلال خوزستان می‌توانست به گل دوم برسد که شوت زهیوی حاصلی در پی نداشت. 
دقیقه 47: حرکت در عرض نریمان‌جهان و شوت سرکش او با نظاره شیخ‌ویسی به تیرک دروازه استقلال خوزستان خورد تا ماشین سازی با بدشانسی دومین بار توپ را به تیرک دروازه حریفش زده باشد.
دقیقه 48: نفوذ تند و تیز صادقیان از بین مدافعان استقلال خوزستان و ضربه او را شیخ‌ویسی به خوبی مهار کرد تا ماشین سازی همچنان در رسیدن به گل دوم ناکام باشد.
دقیقه 52: شوت بیت‌سعید از گوشه محوطه جریمه را فرناندز درازکش در آغوش گرفت.
دقیقه 68: شوت پشت محوطه نریمان‌جهان راهی به دروازه استقلال خوزستان نداشت و به اوت رفت.
دقیقه 71: بایرامی قصد داشت از راه دور دروازه استقلال خوزستان را باز کند که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم و دخالت شیخ‌ویسی به اوت رفت.
دقیقه 74: پاس عالی زهیوی سمت راست زمین به بیت‌سعید رسید که او پس از حرکت به سمت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد اما ضربه او با فاصله زیادی راهی اوت شد.

 

 



در حاشیه

 

 


* آندرانیک تیموریان کاپیتان ماشین سازی و عزت‌الله پورقاز مدافع استقلال خوزستان دو بازیکن محروم این بازی هستند.
* هواداران ماشین سازی پرچم بزرگی روی سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل پهن کردند.
* انتقال بازی ماشین سازی به ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد موجب شده استقبال کمی از این مسابقه به عمل آید.
* اخطار به گردانی در دقیقه 15 موجب اعتراض خطیبی به اکرمی داور مسابقه شد.
* کارت زرد کاکاشویلی موجب اعتراض خطیبی به این بازیکن شد.
* سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد.
* برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت اضافه گرفته شد.

  • محمد حسینی

استقلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی