خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ق.ظ

بارسلونا 4-0 دپورتیوو

دیدار تیم های بارسلونا و  با نتیجه 4-0 به سود بارسا خاتمه یافت تا این تیم باخت 2 هفته پیش برابر سلتا را جبران کرده و موقتا به رده دوم صعود کند.




به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه بارسلونا را با ترکیبی متحول شده برابر دپور به میدان فرستاد. مسی که پس از هفته ها شرایط بازی را پیدا کرده بود، روی نیمکت حضور داشت و بارسا با سیستم 3-4-3 و حضور دینیه و آردا به عنوان هافبک های راست و چپ به زمین آمد.

رافینیا نیز در کنار سوارز و نیمار در خط حمله قرار گرفته بود.

 

بارسا بازی را با حملات کوبنده خود آغاز کرد و خیلی زود می توانست روی شوت نیمار به گل برسد اما ضربه او به تیر خورد و در ریباند نیز سوارز نتوانست با ضربه سر دروازه دپور را باز کند.

 

 

 

 

دقیقه 21 سرانجام حملات پردامنه بارسا به نتیجه رسید و رافینیا روی پاس سوارز و با شوتی محکم از گوشه محوطه جریمه توانست قفل دروازه میهمان را باز کند.

همین بازیکن دقیقه 36 بازی، بارسا و خودش را 2 گله کرد. ارسال نیمار از راست با ضربه سر پیکه همراه شد اما دروازه بان روی خط توپ را برگشت داد و رافینیا در ریباند موفق شد آسان ترین کار ممکن را انجام دهد.

 

 

 

 

این پایان کار نبود و بارسلونا دقیقه 43 توسط سوارز به گل سوم خود نیز دست یافت. سوارز با پاس نیمار روانه دروازه دپور شد، با یک حرکت بدن مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و با یک ضربه دقیق، بارسلونا را به گل سوم رساند تا نیمه اول با برتری 3-0 آبی اناری ها به اتمام برسد.

 

انریکه در نیمه دوم سوارز را از زمین خارج کرد و پاکو آلکاسر را وارد میدان کرد ضمن اینکه لیونل مسی نیز از دقیقه 55 به جای بوسکتس وارد زمین شد.

مسی که 25 روز به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود، سه دقیقه پس از ورود موفق شد گلزنی کرده و بارسا را 4-0 پیش بیندازد.

 

 


 

 

بازهم نیمار در متن این گل قرار داشت و با یک پاس عمقی مسی درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با شوت پای چپ محکم خود توپ را به زیر طاق دروازه دپور چسباند تا بازگشتش را با گلزنی جشن بگیرد.

کار برای دپور با اخراج لاوئره در دقیقه 65 مشکل تر شد با این حال در ادامه بازی، خطرات بارسا به گل ختم نشد تا در نهایت آبی اناری ها با همان نتیجه 4-0 پیروز شوند. بارسا با این برد موقتا به رده دوم جدول، پس از سویا صعود کرد.

  • محمد حسینی

بارسلونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی