خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

آزمون وعزت الهی آماده جنگ با روخی بلانکو

رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می شود و در یکی از مهم ترین بازی ها نایب قهرمان روسیه با ملی پوشان ایرانی خود میزبان صدرنشین اسپانیا خواهد بود.




به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه کوچک المپیکو 2 روستوف امشب در دمای هوای منفی 2 درجه میزبان جدال حساس تیم محبوب این شهر با آتلتیکومادرید خواهد بود، جدالی حساس و سرنوشت ساز که می توانداولین برد اروپایی تاریخ باشگاه روسی را رقم بزند. بعد از تساوی برابر آیندهوون و شکست سنگین برابر بایرن مونیخ حالا روستوف امیدوار است در این بازی خانگی امتیازات خوبی کسب کرده و شانس رفتن به یورولیگ به عنوان سهمیه سوم گروه را داشته باشد.


آخرین جلسه تمرینی بازیکنان روستوف شب گذشته در زمین اصلی ورزشگاه در حضور سردار آزمون و سعید عزت الهی زیر نظر قربان بردی اف و سایر مربیان برگزار شد. تمرینی شاد و با طراوت که نشان می داد اعضای روستوف با روحیه و انگیزه بالا آماده جنگ با روخی بلانکو(لقب آتلتیکو) هستند و بدشان نمی آید با شکست دادن صدرنشین اسپانیا دوباره همه نگاه ها را معطوف خود کنند.


در خصوص ستاره های ایرانی روستوف تنها به این نکته می توان اشاره داشت که هر روز بر میزان محبوبیت آنها در بین طرفداران روسی افزوده می شود تا جایی که بعد از تمرین حسابی این دو نفر در محاصره طرفداران قرار گرفته و امضا و عکس یادگاری می گرفتند ضمن این که در کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم از جمله دیگو سیمئونه نیز یکی از سئوالات حول محور این دو بازیکن بود چه از جانب خبرنگاران ایرانی چه از جانب خبرنگاران روس.


بنا به اعلام رسانه های روسی در ترکیب احتمالی روستوف سردار آزمون همچنان از جایگاه ثابتی برخوردار است ضمن این که به نوشته سایت فوتبال روسیه سعید عزت الهی هم این شانس را دارد تا مقابل تیم سابق خود برای دقایقی به میدان رفته و توانایی هایش را نشان دهد. جدال دو تیم از ساعت 22:15 با قضاوت داور سرشناس ایتالیایی دانیل اورساتی آغاز خواهد شد تا هم تیمی های آزمون و عزت الهی این بار مقابل ستاره هایی همچون تورس، کوکه، گودین، کاراسکو، گریژمان، گامیرو و ... قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  • محمد حسینی

سردار آزمون

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی