خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

بارسلونا - منچستر سیتی

دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.




به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در 4 فصل اخیر 6 بازی مقابل هم برگزار کرده اند. بارسا هر 4 بازی اخیرش مقابل منچسترسیتی را پیروز شده که شامل لیگ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 15-2014 و 14-2013 می‌شود.

 

آبی اناری‌ها در چند هفته اخیر روند بی ثباتی در پیش داشته اند. در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و نتوانسته اند ثبات در کسب پیروزی را ادامه دهند. با این حال بارسا انگیزه زیادی مقابل صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت و باید دید آیا مسی و یارانش قادر به شکست سرمربی سابق خود خواهند بود یا نه.

 


 


در سوی دیگر سیتی نیز در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته است. آنها 3 بازی پیاپی است که موفق به کسب پیروزی نمی‌شوند و 2 تساوی و 1 شکست ثبت کرده اند ولی پیش از آن سیتیزن ها تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و فرم بسیار خوبی داشتند.

 

گواردیولا در بازگشت به نوکمپ انگیزه های زیادی خواهد داشت و باید دید آیا پپ می‌تواند بارسایی که شروع دوران طلایی اش با او بود را متوقف کند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

  • محمد حسینی

بارسلونا

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی