خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ق.ظ

آرسنال 6-0 لودوگورتس

همانطور که انتظار می‌رفت، شاگردان ونگر موفق شدند  با نتیجه 4-0 حریف خود لودوگورتس را شکست دهد




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ونگر که در فرم بسیار خوبی قرار دارند، موفق شدند در ادامه روند خوبشان 6-0 لودوگورتس را شکست دهند و خط و نشانی جدی برای رقبا بکشند.  بازی از همان ابتدا با برتری آرسنال آغاز شد و شاگردان ونگر در دقیقه 12 به گل اول رسیدند. الکسیس سانچس موفق شد با یک حرکت رو به عمق دیدنی از سمت چپ، به سمت دروازه حریف حرکت کرده و با یک ضربه دقیق اولین گل بازی را به ثمر برساند. آرسنال به حملات خود ادامه داد و موقعیت‌های زیادی روی گل حریف ایجاد کرد، همینطور لودوگورتس نیز روی دروازه دیوید اوسپینا موقعیت‌هایی ساخت ولی آنها نیز راه به جایی نبردند. در نهایت تئو والکات در دقیقه 42 موفق شد دروازه لودوگورتس را برای بار دوم روی پاس اوزیل باز کند و اختلاف را دوبرابر کند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

 


نیمه دوم با گلزنی اوزیل در همان ابتدای بازی آغاز شد. چمبرلین یک و دویی بسیار زیبا با گیبس انجام داد و با یک ضربه دقیق گل سوم را به ثمر رساند. آرسنال فشار را کاهش نداد و به سرعت توسط مسوت اوزیل به گل چهارم رسید.پس از گل چهارم بازی کمی افت کردر ولی در دقیقه 83، اوزیل بار دیگر روزی پاس لوکاس پرز موفق به گلزنی شد و نتیجه را به 5-0 تبدیل کرد. 5 دقیقه بعد او بار دیگر روی پاس لوکاس پرز، گلی مشابه گل ششم به ثمر رساند تا هت تریکش را کامل کند و شب خوبش را به ثبت برساند. بدین ترتیب آرسنال هم امتیاز با پاری سن ژرمن در صدر جدول قرار گرفت و به لطف تفاضل گل خوبش بالاتر از رقیب پاریسی حضور دارد.

  • محمد حسینی

آرسنال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی