خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

بایرن مونیخ 4 - 1 آیندهوون

بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی در خانه خود بر آیندهوون غلبه کند.




به گزارش "ورزش سه"، بایرن قصد داشت تا بعد از کسب نتایج دور از انتظار در بوندس لیگا، این بازی را با حداکثر امتیازات پشت سر گذراد. در همان 10 دقیقه اول، بایرن چند بار تا آستانه گلزنی پیش رفت و می توانست روی حرکات لواندوقسکی، مولر و روبن به گل برسد که هر 3 موقعیت از دست رفت.

 

اما انتظار بایرن برای گلزنی خیلی به درازا نکشید و سرانجام در دقیقه 13 توماس مولر با قرار گرفن در موقعیتی بسیار خوب با ارسال از روی نقطه کرنر موفق شد گل اول بایرن را به ثمر برساند تا حملات این تیم بالاخره به بار نشیند. ضربه اول مولر توسط گلر آیندهوون مهار شد اما این مهاجم آلمانی ضربه برگشتی را به راحتی تبدیل به گل کرد

 

 


 

 

اما طوفان بایرن تمامی نداشت و این تیم موفق شد قبل از دقیقه 20 گل دوم را به ثمر برساند.  نفوذ زیبای آلابا از سمت چپ و پاس دقیق او با ضربه سر پدیده بی چون و چرای بایرن، جوشا کیمیچ همراه بود تا خیال آنچلوتی در همان دقایق ابتدایی کمی راحت شود.

 

در دقیقه 30، یک بار دیگر همکاری کیمیچ و روبن موقعیتی خطرناک را روی دروازه آیندهوون ایجاد کرد اما گل سوم به ثمر نرسید. اما در اواخر نیممه اول و بر خاف جریان بازی، آیندهوون موفق فاصله را کم کند و گل اول را به ثمر برساند. نارسینگ روی پاس پریرو گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری با یک اختلاف گل به سود بایرن به پایان برسد.

 

بایرن نیمه دوم را نیز همانند نیمه اول هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 47 توسط لواندوفسکی به گل برسد که ضربه او خارج از چارچوب بود. 5 دقیقه بعد ضربه سر مولر در دستان سنگربان آیندهوون قرار گرفت تا حملات بایرن بی ثمر بماند.  در دقیقه 55، آیندهوون در آستانه رسیدن به گل تساوی قرار داشت اما ضربه زیبای پریرو با عکس العمل خیره کننده نویر همراه بود.

 

اما دقایقی بعد بایرن موفق شد روی همکاری روبن و لواندوفسکی و ضربه دقیق مهاجم لهستانی، گل سوم را به ثمر برساند تا این تیم در حاشیه امنیت بیشتری قرار بگیرد. بایرن بعد از گل سوم نیز حملات خود را ادامه داد اما در خلق موقعیت خطرناک عاجز بود. 

 

در دقیقه 84، تیم میزان باز هم روی همکاری تیاگو و روبن و ضربه وینگر هلندی به گل رسید تا پیروزی این تیم پررنگ تر از قبل شود. نکته جالب، خوشحالی نکردن روبن به احترام تیم سابق خود بود. در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بایرن حریف خود را با نتیجه ای مقتدرانه شکست داده و بحران هفته های اخیر را فراموش کند. 

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی