خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ق.ظ

بوسه علی منصور برای سکوهای آبی

سومین برد پی در پی استقلال، تیم آبی پایتخت را تا حد زیادی از بحران خارج کرد تا جایی که بعد از شکست سایپا منصوریان از طرفدارانی که در روزهای سخت او را همراهی کرده اند تشکر کند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران توانست سایپا را هم از پیش رو بردارد تا با 13 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند. استقلالی ها در 5 بازی اول تنها 3 امتیاز کسب کرده بودند اما حالا در 4 بازی اخیر تیم منصوریان 10 امتیاز کسب کرد تا وضعیت عادی تر از گذشته شود و دیگر نتوان روی استقلال نام تیم بحران زده گذاشت.

 


سکوها در روزهای سخت منصوریان را آن طور تحت فشار قرار ندادند و او فرصت کافی را برای بازگشت داشت و حالا که اوضاع نسبت به هفته های ابتدایی بسیار متفاوت شده است، او نفسی راحت کشید و بعد از برد 2 بر صفر مقابل سایپا بوسه ای برای تماشاگرانی فرستاد که حمایت خوبی از او داشتند.

 


این سکوها مسئولیت منصوریان را بیشتر از گذشته کرده است و او می تواند از این هفته به بعد حتی اهداف بزرگتری را هم به چشم انداز خود اضافه کند. شاید حضور جدی در کورس قهرمانی قدم بعدی سرمربی آبی ها باشد.

 

 


 

 

  • محمد حسینی

استقلال

منصوریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی