خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ق.ظ

سپاهان 2 - سیاه‌جامگان 1

سپاهان با دو گل احسان حاج صفی و جلال‌الدین علی‌محمدی بازی سخت مقابل سیاه‌جامگان را به سود خود تمام کرد.




 

به گزارش "ورزش‌سه"، در این بازی سپاهان در ابتدا توسط حاج‌صفی (10) به گل رسید و در نیمه دوم با ضربه علی‌محمدی (49) فاصله را دو برابر کرد اما سیاه‌جامگان فاصله را با ضربه عسگری تازه وارد کم کرد تا در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه حریف بیاورد، با این حال دیگر گلی از دروازه‌ها عبور نکرد تا سپاهان فعلا تا رده چهارم جدول بالا بیاید.

 



جمعه 30 مهرماه
فولاد مبارکه سپاهان–سیاه‌جامگان مشهد؛ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان؛ ساعت 15:30
تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی – محمد راهی – محمد جواد مداح – وحید صالحی – ناظر: زاهد بحرینی.

 

 

 

اخطار:

موسی کولیبالی (81) از سپاهان

رضا شربتی(19)- فرشاد هاشمی (83) از سیاه جامگان

 

 

 

ترکیب تیم سپاهان:

 

لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، حامد بحیرایی، آرمین سهرابیان، جلال علی محمدی(68 حسین فاضلی)، عماد میرجوان(59 مهرداد محمدی)، فرید کریمی(72 طالب ریکانی)، رسول نویدکیا.
سرمربی: عبدا.. ویسی

 

 

 

 

ترکیب تیم سیاه‌جامگان:

 

محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، سید میثم حسینی، عبدالرضا زارعی، رضا شربتی، حسین بادامکی(58 سعید دقیقی)، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری(83 فرشاد هاشمی)، پیام ملکیان، روح‌الله سیف‌اللهی(70 عباس عسگری) و موسی ترائوره.
سرمربی: فرهاد کاظمی

 

 

 

شرح گل ها:


1-0 (سپاهان): دقیقه 10 بازیکنان سپاهان روی خطای هند مدافع سیاه‌جامگان چسبیده به خط محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و احسان حاج صفی کاپیتان سپاهانی ها موفق شد با یک ضربه پای چپ زیبا گل برتری سپاهانی ها را به ثمر برساند.

 

2-0(سپاهان): بازیکنان سپاهان روی یک ضدحمله در دقیقه 49 توپ را به رسول نویدکیا در سمت چپ خط دفاعی سیاه‌جامگان گذاشتند و این بازیکن هم با یک پاس توی عرض به پشت محوطه جریمه توپ را به جلال علی محمدی رساند و این بازیکن هم با یک ضربه پای راست زیبا و محکم توانست گل دوم را برای سپاهان به ثمر برساند.

 

2-1(سیاه‌جامگان): عباس عسگری دقایقی پس از ورود به زمین موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی فاصله را به حداقل برساند. ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه بود و این بازیکن موفق شد با یک ضربه سنگین توپ را وارد دروازه اولیویرا گلر سپاهان کند.

 

 

 

شرح بازی:

 

تیم سپاهان با تغییراتی که در خط دفاعی خود بوجود آورده بود به دنبال استحکام بخشیدن به خط دفاعی خود بود. دو تیم در نیمه اول سعی بر نزدیک شدن به خط دروازه حریف خود و گلزنی داشتند که یکبار این اتفاق افتاد و حاج‌صفی مشخص شد در دقیقه 10 با یک ضربه ایستگاهی زیبا سپاهان را به گل برساند. در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر داشتند و سیاه‌جامگان در یک صحنه حتی می توانست به گل برتری برسد که ضربه زارعی با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت این دیدار در پایان وقت اول بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم تیم سیاه‌جامگان برای بردن به میدان آمده بود ولی در یک ضد حمله غافلگیر شد و جلال علی محمدی موفق شد گل دوم سپاهانی ها را در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر برساند. در ادامه شاگردان ویسی با خیال راحت تری کار را دنبال می کردند و چشم به ضدحملات داشتند و در چند صحنه هم می توانستند به تعداد گل های خود بیفزایند اما این اتفاق رخ نداد تا عباس عسگری تعویض طلایی فرهاد کاظمی بلافاصله بعد از ورود به زمین روی یک ضربه ایستگاهی سیاه جامگان را به گل اول برساند. دقایق انتهایی این دیدار هم با حملات سیاه‌جامگان همراه شد ولی حملات این تیم زهر لازم برای گشودن دروازه سپاهان را نداشت و مصدومیت های گاه و بیگاه بازیکنان هم باعث شد تا در دقایق انتهایی بازی ریتم مناسبی را طی نکند و در نهایت این دیدار با برتری شاگردان ویسی به پایان رسید، تا تیم سپاهان از این بازی سخت سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند و فعلا تا رتبه چهارم جدول بالا بیاید.

 

 

بهترین بازیکن


احسان حاج صفی هافبک تیم ملی و باشگاه سپاهان پس از بازگشت از آلمان و خداحافظی محرم نویدکیا به چهره اصلی زردپوشان اصفهانی بدل شده و در این دیدار هم موفق شد با یک ضربه ایستگاهی گل زیبایی به ثمر برساند و فشار بازی را برای تیم سپاهان که به پیروزی، نیاز مبرم داشت به حداقل برساند. در طول بازی هم حاج‌صفی در اکثر درگیری ها حضور داشت و تلاش می کرد تا به بازی تیمش نظم دهد.

 


 

اتفاق ویژه:

 

اتفاق ویزه این دیدار پیروزی تیم سپاهان پس از دو هفته ناکامی برابر پرسپولیس و ذوب آهن بود. با این دوشکست عبدا... ویسی در شرایط سختی قرار گرفته بود و این پیروزی تا حدودی این تیم را به وضعیت مناسبی در جدول رده بندی رساند. سپاهان هفته آینده باید در تهران به مصاف تیم سایپا برود که پیروزی در این دیدار می تواند تیم سپاهان را به تیم های بالای جدول برساند.

 

دقایق حساس:


دقیقه 18: ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری که در موقعیتی مناسب نصیب تیم سیاه جامگان شده بود با فاصله کمی راهی بیرون شد.

دقیقه 20: ضربه ایستگاهی احسان حاج صفی از همان زاویه ای که موفق به گلزنی شده این بار با فاصله راهی بیرون شد.

دقیقه 25: سانتر بهزادی که به سمت دروازه می رفت با واکنش محمد ناصری دروازه بان سپاهان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 34: عبدالرضا زارعی روی یک حرکت در عمق موفق شد با اولیویرا تک به تک شود که ضربه این بازیکن به زاویه مخالف با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 39: ضربه خانزاده در شلوغی محوطه جریمه به شکلی خطرناک به سمت دروازه اولیویرا می رفت که توپ پس از برخورد با شجاع خلیل زاده به کرنر رفت.

دقیقه 56: پاس عالی بهزادی با اشتباه میثم حسینی به عماد میرجوان رسید که این بازیکن با تعلل زیاد موقعیت تک به تک را به آسانی از دست داد و مدافع سیاه‌جامگان از راه رسید و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 59: پاس بازیکن سپاهان در محوطه جریمه به میلاد سرلک رسید و این بازیکن با یک شوت محکم به سمت دروازه ناصری می رفت تا گل سوم را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد.

دقیقه 69: ضربه موسی ترائوره از روی خط محوطه جریمه به دروازه اولیویرا زده شد که گلر سپاهان به صورت درازکش توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 76: میلاد سرلک از میانه میدان توپ را در اختیار گرفت و با یک و دوی زیبا با مهرداد محمدی موفق شد در موقعیتی تک به تک با محمد ناصری قرار بگیرد ولی در ضربه نهایی دقت خوبی نداشت و ناصری توپ را دفع کرد.

دقیقه 82: ضربه سرکش طالب ریکانی از فاصله تقریبا 30 متری روی تیر افقی دروازه محمد ناصری فرود آمد و به بیرون رفت .

 

 

 

 

حاشیه ها:

* حضور عماد میرجوان در فهرست 11 نفره سپاهان عجیب به نظر می‌رسید. این بازیکن در نیمه دوم جای خود را به مهرداد محمدی داد.
* رسول نویدکیا در گل دوم سپاهان نقش مستقیم داشت تا این بازیکن پایه‌گذار پیروزی تیمش مقابل سرمربی سابقش باشد.
* شجاع خلیل‌زاده امروز مدافع راست سپاهان بود و در اواخر بازی در اثر برخورد با ترائوره مصدوم شد.
* استقبال هواداران سپاهان باز هم جالب توجه نبود و کمی بیش از هزار نفر روی سکوهای فولادشهر نشسته بودند.
* آرمین سهرابیان امروز در پست دفاع راست به میدان رفته بود. او قبلا به عنوان دفاع چپ برای سپاهان بازی می‌کرد که امروز با حضور حاج‌صفی در دفاع چپ او به دفاع وسط منتقل شد.
* شکست مقابل سپاهان سومین باخت متوالی سیاه‌جامگان در لیگ برتر بود، آنها در 3 بازی سخت مقابل تراکتور، استقلال و سپاهان شکست خورده‌اند.
* توقف بازی در ثانیه‌های پایانی باعث اعتراض فرهاد کاظمی شد.
* عبدالله ویسی سرمربی سپاهان که در هنگام گل‌های زده روی نیکمت نشسته بود در پایان بازی با التهاب و ایستاده دنبال می‌کرد

  • محمد حسینی

سپاهان

لیگ برتر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی