خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

پیروزی خانگی بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ با پیروزی 2-0 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، جایگاهش در صدر جدول بوندس لیگا را تثبیت کرد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کار سختی برابر مردان آندره شوبرت نداشتند و با زدن دو گل در همان نیمه اول، توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه گلادباخ پیش رفتند. در دقیقه 15، لواندوفسکی می توانست روی ارسال آرین روبن گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

اما تنها یک دقیقه بعد، آرتورو ویدال باواریایی ها را پیش انداخت. روی یک حرکت هماهنگ که با ارسال رافینیا همراه شد، ویدال در بین مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه یان سومر را باز کرد.

 


 

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر، این تیم در دقیقه 31 به گل دوم رسید.

 

این بار روی حمله ای که از سمت چپ ترتیب داده شده بود، ارسال داوید آلابا روی اشتباه مدافعان گلادباخ به داگلاس کاستا رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

روند بازی بعد از این گل هم تغییر زیادی نکرد و باز هم این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، می توانستند به گل سوم برسند؛ از جمله روی موقعیتی که آرین روبن داشت اما این اتفاق رخ نداد.

 

پس از آن نوبت تیم میهمان بود که برای دقایقی بر بازی مسلط شوند و حتی تا آستانه باز کردن دروازه بایرن هم پیش رفتند اما ضربه کورب به تیر دروازه نویر برخورد کرد.

 

در دقایق پایانی بار دیگر بایرنی ها بر بازی مسلط شدند و در ثانیه های آخر بازی آلابا می توانست روی یک ضربه آزاد، اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما واکنش سومر، مانع از این اتفاق شد تا در نهایت بازی با همان دو گل به سود بایرن به پایان برسد.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی