خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

بازیکنان استقلال در منزل پدر استقلال

گریه قطع نشدنی بهتاش فریبا ستاره سابق استقلال و مهدی رحمتی کاپیتان آبی‌ پوشان فضای منزل مرحوم منصور پورحیدری را تغییر داد.




به گزارش "ورزش سه"، منزل شادروان پورحیدری که محل سکونت بازماندگان اوست، از دو روز گذشته شرایط متفاوتی دارد و حضور بازیکنان استقلال که امروز از ساعت 15 برای ادای احترام به این پیشکسوت خوشنام وارد منزل وی شدند، فضا را تغییر داد. با حضور بازیکنان در خانه پورحیدری و ادای احترام آنها با گل گذاشتن روی قاب عکس منصورخان، بغض فریده شجاعی ترکید و با اشک او تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله مهدی رحمتی به گریه افتادند. در این بین بهتاش فریبا که سابقه سال‌ها شاگردی پورحیدری را دارد، با گریه‌ای قطع نشدنی، فضا را متاثرتر کرد.


در حال حاضر بازیکنانی مثل روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری، علی قربانی، امید نورافکن، کاوه رضایی و ... در این مجلس شرکت دارند و تعدادی از هواداران هم مقابل در خانه تجمع کرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

همچنین تعدادی از پیشکسوتان استقلال هم به خانه پورحیدری رفتند تا به نوعی به اسطوره باشگاه استقلال ادای احترام کنند.

 

 

 

 

 

از بین بازیکنان استقلال خسرو حیدری و امید ابراهیمی کمی دیرتر از سایر بازیکنان به خانه پورحیدری آمدند. امید ابراهیمی با توجه به حضور در اردوی تیم ملی از کادرفنی مرخصی گرفت و خود را به خانه منصور پورحیدری رساند.

 


 

 

دقایقی پیش صمد مرفاوی سرمربی استقلال در لیگ ششم و نهم هم با حضور در منزل منصور پورحیدری برخورد جالبی با بازیکنان و کادرفنی استقلال داشت.

 

  • محمد حسینی

استقلال

پورحیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی